צפו

מלכיאלי נגד התאגיד: "די לאפליית החרדים"

"נשים, ערבים, דרוזים, צ'רקסים - יש. ברור שיש רגישות, אבל חרדים? 10 אחוז מהאוכלוסייה? אה, לא מצאו מקום במועצה". ח"כ מיכאל מלכיאלי טוען לאפליית חרדים במועצת 'כאן' (מדיה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת )

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תקף הערב (חמישי) במהלך נאום במליאת הכנסת את החוסר בנציגות מהציבור החרדי במועצת התאגיד 'כאן': "די לאפליה החרדית, לא נקבל מצב שאף חרדי לא ישובץ במועצת תאגיד השידור החדשה" אמר.

במהלך נאומו אמר מלכיאלי: "הצעתו של השר לפיתוח הנגב הגליל אריה דרעי בדבר אפליה מתקנת במגזר הציבורי לציבור החרדי התקבלה? כן. נקבעה מדיניות, אז מדוע היא לא מיושמת? ככה".

לדבריו: "חוק השידור הציבורי הישראלי (חוק התאגיד) מסדיר את מינוי מועצת תאגיד השידור בזה הלשון ואני מצטט "השר ימנה לתאגיד השידור הישראלי מועצה בת 12 חברים, ובהם לפחות שש נשים ולפחות חבר אחד הנמנה עם האוכלוסייה הערבית, לרבות האוכלוסייה הדרוזית והצ'רקסית, לפי המלצת ועדת האיתור".

"יש רגישות?" שאל הח"כ והוסיף: "יש ויש. נשים ערבים דרוזים צרקסים יש ברור שיש רגישות, חרדים? 10 אחוז מהאוכלוסייה? אה לא מצאו מקום במועצה".

לדבריו: "זוהי רק אנקדוטה על היחס המנוכר והמזלזל כלפי ציבור איכותי זה. מעל ל 900 עובדים מועסקים בתאגיד השידור הציבורי. כמה מתוכם חרדים ?? אז מצאו 10 חרדים וסגרו את העניין".

"אני פונה כאן, באופן ברור וחד משמעי, ומודיע, לא נקבל מדיניות מפלה ובזויה ואטומה, הגיע הזמן לתת לציבור יקר ואיכותי זה ייצוג הולם בכל המרחב הציבורי כולל הכל.

בסיום דבריו קרא מלכיאלי: "אני קורא מכאן לשר התקשורת ולכל העוסקים בדבר, לכבד את המדיניות שנקבעה לא פעם, ולהרים את הכפפה בטרם יהיה מאוחר, ולדאוג ולוודא שהציבור החרדי לא מופלה לרעה וישובץ במועצת התאגיד" .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר