פרסום ראשון

המשטרה ביקשה וקיבלה עיון חוזר על הגבלות בכירי 'הפלג'

משטרת ישראל ביקשה וקיבלה "עיון חוזר" על ההגבלות שהוטלו על בכירי "הפלס" ו'הפלג הירושלמי' החשודים בהטרדות • מקורבו של הגר"ש אוירבך תושאל במשך כשעה וחצי במשרדי להב 433 (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יברוב, גרוסמן, אלישיב וטריגר (צילומים: פלאש 90, יונתן זינדל - פלאש 90)

משטרת ישראל ביקשה וקיבלה "עיון חוזר" על ההגבלות שהוטלו על בכירי עיתון "הפלס" ו"הפלג הירושלמי" החשודים בהטרדות וסחיטה באיומים על רקע חרם הפרסום בעיתון, כך נודע ל"כיכר השבת".

חוקרי המשטרה הגישו אתמול (ראשון) בקשה לבית המשפט לקיים עיון חוזר בעניינם של ארבעת החשודים עורך "הפלס" נתי גרוסמן, המנכ"ל שמוליק אלישיב, אברהם טריגר שלכאורה עמד בראש מערך ההטרדות וחיים יברוב, החשודים בהטרדות ובסחיטה באיומים כנגד חברות גדולות במשק וכנגד משרדי פרסום כאשר בין היתר מבקשת המשטרה להרחיק את החשודים מהפעילות בקו.

בית המשפט הורה לצדדים לנסות להגיע להבנות בעניין ובאם לא, יתקיים דיון ביום רביעי הקרוב בבית המשפט השלום בראשון לציון בעניין דרישת המשטרה להשבת ההגבלות על החשודים.

החלטת ביהמ"ש

עו"ד יאיר גולן מסביר ל"כיכר השבת" כי בית המשפט השאיר בהחלטה בשבוע שעבר פתח לקיים עיו חוזר ואתמול המשטרה הגישה בקשה לעיון חוזר וניתנה החלטה שהצדדים ינסו להגיע להסכמות.

בתוך כך אתמול בשעות הצהריים התייצב יוסף פטרוב, נאמנו של הגר"ש אוירבך, מנהיגם הרוחני של אנשי "הפלג הירושלמי" במשרדי יחידת להב 433.

פטרוב תושאל במשך כשעה וחצי ובסיום חקירתו שוחרר לביתו.

יוסף פטרוב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לדברי גורמים המעורים בנעשה, לא ברור האם החקירה עסקה בחשדות כלפי בכירי עיתון "הפלס" החשודים בהטרדות ובסחיטה ואיומים כלפי ראשי חברות מובילות במשק ומשרדי פרסום חרדיים.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת" הגיעו אמש בשעות הלילה המאוחרות כוחות משטרה אל ביתו של פטרוב ברחוב חזון איש בבית שמש על מנת לעוצרו. לאחר הפגנה שהתפתחה במקום עזבו השוטרים את הדירה כשבדיעבד התברר שפטרוב כלל לא שהה באותה שעה בביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר