במבצע משותף

חפיסות סיגריות בשווי מיליונים נתפסו בנמל. צפו

אמש סוכל ניסיון הברחה של אלפי חפיסות סיגריות באמצעות רפסודה ענקית באשדוד, 2 חשודים נעצרו והועברו לחקירה ברשות המסים. תיעוד הפשיטה המשטרתית - צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: משטרת ישראל)

בפעילות מבצעית משותפת של חוקרי המכס ומשטרת ישראל בוצעה אמש (ראשון) פשיטה בים באשדוד, במהלכה נתפסה בעומק הים רפסודה ועליה 150,000 חפיסות סיגריות תוצרת חוץ בשווי של למעלה מ-4,000,000 שקלים. נעצרו שניים שחשודים במעורבות בהברחה.

תחילה התקבל מידע מודיעיני במכס אשדוד שהעלה חשד כי סיגריות ומוצרים אחרים (חייבי מס) בהיקפים עצומים מוברחים דרך הים. בשעה 1 לפנות בוקר זוהתה חבירה של סירת דייגים לאוניית משא זרה שעגנה 7 ק"מ מהחוף בתוך המים הטריטוריאליים הישראלים.

הופעלו אמצעים מיוחדים, ובעזרתם זוהתה הורדה למים של רפסודה ענקית באורך של 8 על 4 מטר מספינת המשא. סירת הדייג, בה זוהו שני חשודים התחברה לרפסודה באמצעות כבל פלדה. לאחר מספר דקות נקרע כבל הפלדה מהרפסודה והיא נשארה לצוף לצד ספינת המשא.

מהמשטרה נמסר, כי "לאחר מכן נערך מעקב על סירת הדייג שנכנסה למרינה אשדוד, שני החשודים ששהו בה, נעצרו ובמקביל שוטרי השיטור הימי יצאו לאסוף את הרפסודה מלב ים. הרפסודה נגררה לחוף ובבדיקה שנערכה בה נתגלו 150,000 חפיסות סיגריות תוצרת חוץ מוברחות, בערך כספי של כ- 4.5 מיליון ש"ח.

במהלך היום יובאו החשודים להארכת מעצר, ובשלב זה נערכות פעולות חקירה רבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר