"הוכחה לעומק היחסים"

כך התקבל הרמטכ"ל האמריקני בישראל. צפו

ראש המטות המשולבים של ארה"ב הגיע לביקור בישראל והתקבל במשמר כבוד בקריה בתל אביב, הגנרל קיבל אות כבוד על תרומתו לישראל, ונועד עם ליברמן ואייזנקוט • צפו (חדשות)

הגנרל בישראל (צילום: מוטי קמחי, ynet)

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש הבוקר (שלישי) עם יושב ראש המטות המשולבים של צבא ארצות הברית, הגנרל ג'וזף דאנפורד המבקר בישראל. בפגישה השתתף גם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, המארח את דאנפורד בישראל.

במהלך הפגישה אמר שר הביטחון ליברמן לאורחו: "אני מברך אותך על הגעתך לכאן, ומבקש להודות לך על ידידותך הגדולה לישראל. הביקור שלך כאן הוא הוכחה נוספת לעומק היחסים הביטחוניים בין מדינת ישראל לידידתנו הגדולה ארצות הברית. בפני ישראל וארצות הברית ניצבים אתגרים אסטרטגיים משותפים להתמודד עימם, ובביקור שלך כאן נדון בהם".

שר הביטחון ליברמן והגנרל האמריקאי (צילום: דנה שרגא/משרד הביטחון)

דנפורד התקבל במשמר כבוד בקריה בתל אביב ואף קיבל אות הערכה מהרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, על שירותו יוצא הדופן, תרומתו המיוחדת לצבא הגנה לישראל ועל המנהיגות האישית שהפגין במטרה לחזק את הקשרים בין צבא ארצות הברית לצבא ההגנה לישראל.

במסגרת ביקורו בארץ ייפגש הגנרל האמריקאי גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

יצוין כי בעוד כשבועיים צפוי להגיע לישראל לביקור ראשון נשיא ארצות הברית דונלאד טראמפ, ביקורו של טראמפ הוא הביקור הראשון שלו במדינה מחוץ לארה"ב מאז היבחרו לתפקיד הנשיא.

(צילום: מוטי קמחי, ynet)
(צילום: מוטי קמחי, ynet)
(צילום: מוטי קמחי, ynet)
איזנקוט מעניק לדנפורד את אות ההערכה (צילום: דובר צה"ל)
ליברמן והגנרל (צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון)
ליברמן והגנרל (צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר