ההתעקשות

משרד החינוך: חופשת ל"ג בעומר - ביום שני

במשרד החינוך מתעקשים שלא להקדים את חופשת ל"ג בעומר ליום ראשון ובהודעת המשרד נאמר כי התלמידים יעשו שימוש במערך ההסעות הרגיל ובתחבורה הציבורית (בארץ)

ההדלקה במירון (צילום: פלאש 90)

משרד החינוך הודיע היום (חמישי) כי הלימודים ביום ראשון הקרוב, ל"ג בעומר - יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי, יתקיימו כסדרם ובהתאם לזאת, כל בתי הספר יהיו פתוחים, כמו כן שירותי האבטחה והצהרוניות אף הם יפעלו כסדרם.

בהודעת משרד החינוך נאמר כי "כל הסעות התלמידים אשר מפעיל משרד החינוך יפעלו כסדרם, וכך גם הסעות התלמידים המופעלות על ידי הרשויות המקומיות".

עוד נאמר בהודעת משרד החינוך: "באשר לאוטובוסים אשר הסיט משרד התחבורה לטובת ההילולה במירון, יצויין כי ממיפוי שביצע המשרד אל מול כל הרשויות המקומיות עולה, כי לא עולות בעיות מיוחדות. ישנם קווים עירוניים, באמצעותם יוכלו התלמידים להגיע אל בית הספר".

קודם לכן היום הגיש משרד התחבורה בקשה ממשרד החינוך להקדים את חופשת ל"ג בעומר ליום ראשון ובכך לסייע בייתור מערך הסעת התלמידים לבתי הספר כדי שהאוטובוסים יוכלו לשמש את העולים מירונה, אך בתשובת משרד החינוך לבקשה של משרד התחבורה נאמר: "אנו בטוחים כי משרד התחבורה שעומד באתגרים גדולים בבניית תשתיות המדינה ימצא פתרון בהקדם לעניין ההסעות".

כאמור החשש במשרד התחבורה הוא שחוסר באוטובוסים יבא לקריסת מערך התחבורה המשמש את מאות האלפים העולים מירונה ביום ראשון.

בתוך כך בשעות האחרונות החלה המשטרה לסגור חלק מצירי התנועה המובילים אל הכפר מירון כחלק מההיערכות להילולת רבי שמעון בר יוחאי שתחל במוצאי השבת הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר