פרשת 'הנהג המקלל'

הנוסע שהותקף ל'דן': "אני סולח לנהג, מקווה שלא יפוטר"

לאחר הסערה בעקבות הסרטון שתיעד נהג 'דן' מקלל נוסעים חרדים, הנוסע החרדי שהותקף, פונה אל החברה בבקשה שיסלחו ולא יפטרו את הנהג • "אף אחד לא חסין מכעס" • פרסום ראשון (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, יוסי זליגר - פלאש 90)

תפנית בפרשת הנהג המקלל: הסרטון של נהג אוטובוס קו 82 של חברת 'דן', הנוסע מתל אביב לפתח תקווה דרך בני ברק, כשהוא מקלל ומגדף וכמעט מכה נוסעים חרדים - חולל סערה, אך כעת מגיעה תפנית מפתיעה המעוררת קידוש השם גדול.

פרסום הסרטון אמש (שני) ב"כיכר השבת" וברשתות החברתיות גרם לתגובות נזעמות רבות על החברה ועל הנהג ובעקבות כך החליטו בהנהלת חברת דן להשעות באופן מיידי את הנהד ולזמנו לשימוע לקראת פיטורים.

הלילה (שלישי) החליט הנוסע החרדי שתיעד את השתוללות הנהג כלפיו, לבקש ולהפציר בראשי חברת דן שיסלחו לנהג שסרח וישיבו אותו לעבודתו.

במכתב ששיגר לראשי החברה ומתפרסם ב"כיכר השבת" לראשונה, כותב הנוסע שגרם לסערה הגדולה: "לילה טוב, סליחה על השעה. בהמשך לסיפור שלצערי הייתי חלק ממנו. אני לא מוצא מנוח בכך שהנהג יאבד את מקום עבודתו בגלל אירוע (חמור ככל שיהיה) שקרה איתי".

הסרטון (המצונזר) שחולל סערה (מתוך פייסבוק)

"אני בטוח שכולנו עוברים רגעים קשים כאלו או אחרים בחיים, ואף אחד לא חסין מכעס", כותב הנוסע החרדי. "אני לא מכיר את הנהג ומקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית, אך בכל מקרה אני בטוח שאת הלקח שלו הוא הפנים".

הנוסע החרדי מוסיף וכותב: "אין אדם שלא מגיעה לו סליחה ומחילה, ואני מבקש להעביר דרכך את זה שאני סולח ומוחל לו בלב שלם! בנוסף אני מודיע לך שאני לא מתכוון חלילה לתבוע אותו או את חברתכם בכל הליך שהוא".

"אני מקווה מאוד שהנהג לא יפוטר מעבודתו", מבקש הנוסע החרדי מהנהלת החברה, "אלא תמצאו את הדרך הראויה להסביר לו את חשיבות העניין".

לסיום הוא כותב כי "הסרטתי את המקרה רק לצורך הגשת תלונה בחברתכם על התנהגות לא נאותה, ואם הייתי יודע שההסרטה הזו תתפשט כמו אש בשדה קוצים, הייתי גונז אותה מיידית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר