הנוכל נעצר

כך בוצעה ההונאה השיטתית במכירת כרטיסי טיסה לחרדים

כמה חרדים נפלו קורבן למסע הונאה שהתחיל במודעה בעיתונים חרדים, ואף גרם לביטול טיסתם ברגע האחרון, אך תלונה של אחד מהם בתחנת המשטרה הובילה לפתיחת חקירה ולמעצר הנוכל שהפיל אותם (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נמנעה מהם הטיסה. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

תלונה שהוגשה בשבוע שעבר למשטרה על ידי חרדי תושב ירושלים, לפיה שילם סכום של 33 אלף ש"ח תמורת 9 כרטיסי טיסה אותם רכש לבני משפחתו באמצעות מודעה שפורסמה על ידי חברת תיירות בעיתון, חשפה את השיטה והובילה למעצר נוכל שאתמול הוארך מעצרו.

לדברי המתלונן, נציג החברה ביקש ממנו לשלם במזומן, תמורת כרטיסי האשראי, וסיכם עמו שתשלום עלות כרטיסי האשראי אותו יעביר לשליח שיגיע אליו, ייעשה לאחר שיקבל את הכרטיסים.

אלא שכשביקש לבצע שינויים במועדי הטיסה ופנה ישירות לחברת התעופה, התברר לו כי העסקה בוטלה מאחר והכרטיסים נקנו בכרטיס אשראי הרשום כגנוב.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה זו, ובסופו של דבר כאמור אותר ונעצר החשוד, בן 27 תושב המרכז, והעבירות בגינן הוא ככל הנראה יואשם הן 'קבלת דבר במרמה' ו'שימוש כוזב בכרטיס אשראי'.

בחקירה נחשפה השיטה: החשוד פרסם מודעה בעיתונים חרדיים לפיה חברת תיירות המציעה כרטיסי טיסה ליעדים שונים בחול במחירים מוזלים וכן את מספר הטלפון האישי שלו. כשהתקשרו אליו, ביקש לבצע את העסקה במזומן.

כמו כן, את הכרטיסים הוא רכש ישירות מחברת התעופה באמצעות פרטי כרטיס אשראי גנובים ודרש את הכסף במזומן מהלקוחות. באותה שיטה הוא פעל כלפי קורבנות נוספים, חרדים, שחלקם אף מימשו את טיסתם, ובדרכם חזרה ארצה לא אפשרו להם לעלות על הטיסה.

בכדי לאתר קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד, נמשכת החקירה הנרחבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר