במיוחד בשבילכם: מכונת קפה 'אאוט', מכונת בירה 'אין'

רוצים לשתות בירה מכל העולם ובלי לצאת מהבית? מכונה חדשה שפותחה בסיאטל תאפשר לכם לייצר בביתכם תוך כמה ימים בירה איכותית בטעמים שונים מכל העולם (גאדג'טים)

מכשיר בירה (צילום: Pico Brew)

מכונות קפה זה כבר דבר נפוץ ולא מרגש המכונה הבאה תשדרג את חיי הגבריות שלכם ותתן לכם את האופציה לשתות בירה בלי לצאת מהבית.

מאחורי ההמצאה עומדת חברה מסיאטל בשם Pico Brew שמציעה מתקן ביתי להכנת בירה טרייה בטעמים שונים בלחיצת כפתור. בשונה מקפה התוצאה לא מגיעה לכוס תוך שניות אלא אחרי כמה ימים, אך עדיין לא דורשת מאמץ גדול מצד המשתמש, שיכול לטעום בירות ממבשלות שונות בעולם בלי לצאת מהבית.

מדובר בהצלחה של ממש, גם כלכלית, החברה שפנתה לאתר גיוס ההמונים 'קיקסטארטר', וקבעו יעד שאפתני של 350 אלף דולר שאליו התכוונו להגיע בתוך 40 ימים. אבל ההתלהבות של הצרכנים הייתה מפתיעה והם הגיעו אליו תוך שבע שעות בלבד, וחתמו את פרויקט המימון שהסתיים בסוף השבוע עם כמעט 2 מיליון דולר. מדובר בשבירת שיא של מימון למוצר בקטגוריית האוכל בקיקסטארטר, כאשר השיא הקודם נקבע על ידי ה-Precision Cooker, מכשיר שנועד למנוע מהאוכל להתבשל יתר על המידה של חברת אנובה שגייס 1.8 מיליון דולר.

לפי ההסבר של החברה על מכונת הבירה, שנקראת Pico C, היא פשוטה מאוד לתפעול גם אם אין לכם כל ניסיון בהתמודדות עם בישול בירה. כשמכניסים את הערכה למכונה, היא מזהה בעצמה את המתכון באופן אוטומטי, ומלבד להוסיף מים המשתמש צריך רק ללחוץ על כפתור שמתחיל תהליך בישול בן שעתיים. לאחר מכן נדרשים כמה ימים כדי להשלים את תהליך את התסיסה, אבל בסופם מתקבלת בירה בתוצרת ביתית בטעמים מהעולם כולו.

באתר החברה אפשר למצוא מאות בירות ממבשלות ממדינות שונות, וגם אותן אפשר להמשיך ולהתאים לטעמו של המשתמש דרך המכונה עצמה ולשנות למשל את רמת האלכוהול או רמת המרירות. כמו כן ניתנת למשתמשים אפשרות להרכיב בעצמם מתכון ולקבל הביתה ערכה שהם בעצם המציאו. השיווק של המוצר יחל בחודש ספטמבר והמחיר יהיה ככל הנראה 500 דולר נושא הכשרות לא ברור עדיין דיו אך בירות רבות ברחבי העולם מותרות לשתי גם ללא הכשר בהתייעצות עם מומחי כשרות וייתכן כי הקפסולות לא יהיו שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר