"האחרון שבעם"

הזמר עדי רן חשף: אני רוצה שוב להתחתן

הזמר עדי רן חשף בפני עוקביו הרבים בפייסבוק על רצונו שוב להקים בית נאמן בישראל: "עכשיו זה רשמי. החלטתי להתחתן בקרוב". קראו את הטקסט שאולי יום אחד יהפוך לשיר (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עדי רן (צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר פורץ הדרך, עדי רן, הודיע היום (חמישי) בדף הפייסבוק שלו על רצונו להתחתן בשנית לאחר כמה שנים בהן הוא חי בגפו.

"עכשיו זה רשמי. החלטתי להתחתן בקרוב. כמה שנים אני דוחה זאת למרות שאני יודע מה אומרת ההלכה גם למי שקיים פריה ורבייה. זה היה פשוט "גדול עלי" להיכנס לזה שוב. אבל עכשיו כשאני מגדל ארבעה ילדים לבד ( ולא אני לא צריך אשה בשביל להפיל עליה תתיק הזה אני מסתדר טוב מאד) התמוססה לה עוד חומת דמיונות של פחד", כתב רן שנמצא בימים אלו יחד עם ילדיו בטבריה".

זו לא הפעם הראשונה של רן ששוהה פעמים רבות עם ילדיו ובתקופת בה נכנסה גרושתו דנה רן לבית האח הגדול שהה עדי עם ילדיו במשך תקופה ארוכה.

לרן בן ה-56 יש גם את הקונספט שלדעתו יוכל לעזור לו להקים בית נאמן בישראל, "אז עכשיו אני מחפש אשה שתבלה איתי את החצי השני של החיים הקצובים פחות או יותר אם נהיה ריאליים. מישהי שחוץ מעוד כמה מעלות מסתדרת טוב מאד גם בלעדי. אף אחד פה לא בא להתעלק על השני, לא כלכלית ולא רגשית והאושר הוא לא דבר תלוי נסיבות. מצדי שנגור בבתים נפרדים עדיף בסמיכות (לא חייבים לדחוס לבלנדר את החבילות של שנינו) ולא נצטרך לגלם הורה חורג לאף ילד".

"זו כמובן רק אפשרות. אבל העניין ברור. מחפש חברה ליגלית שיהיה בעיקר כיף", כתב רן והוסיף בדרכו הכנה והמשעשעת כי הוא "מתכוון ליהנות גם מהחיפוש ולא להתבאס בשום פנים ואופן. מבטיח לה נאמנות (בעזרת השם) בזכות תורתנו הקדושה. אני לא מפרסם פה מכרז רק משתף אתכם בסבבה שלי".

לנו נותר רק לאחל לו בהצלחה בדרך ולהזכיר לו ש"אין יאוש בעולם כלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר