ממשיך להסתבך

אפשרות: חקירה פלילית נוספת נגד אהוד אולמרט

המדינה תפתח בבדיקה, שעלולה להתפתח לחקירה פלילית, נגד ראש הממשלה לשעבר אולמרט המרצה עונש מאסר, בהקשר לפרשת הברחת המסמכים המסווגים מהכלא (בארץ)

אהוד אולמרט. ארכיון (צילום: עמית שאבי, ynet)

נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תיפתח בדיקה על ידי השב"כ או המשטרה, בה יקבע האם יש לפתוח בחקירה פלילית בכל הקשור לחומרים המסווגים שהוצאו לכאורה מתאו של אולמרט, כך נחשף הערב (חמישי) בחדשות 2.

בקרוב ייערך דיון בוועדת השחרורים שע"י שירות בתי הסוהר בו תידון בקשתו של אולמרט לקצר את עונשו בשליש. יצוין כי היום בקשה פרקליטות המדינה לדחות את הדיון בקיצור ענשו של אולמרט שהיה אמור להיערך ביום רביעי הקרוב.

כזכור, לפני כשבועיים נתפס עורך דינו של אולמרט כשהוא מנסה להבריח מתאו מסמכים הנחשדים כמסווגים, שהיו ברשותו מאז שסיים את תפקידו כראש ממשלה. המסמכים הוחרמו והועברו לבדיקת מערכת הביטחון, שם נבדקת האפשרות שהמסמכים נועדו לצורך כתיבת ספרו של אולמרט עליו הוא שוקד בימים אלו.

אולמרט בחופשתו הראשונה מהכלא (צילום: אבי חי ועידו ארז - ynet)

אולמרט טען כי: "מעולם לא נאמר לי שאסור להעביר חומרים כתובים. עורכי הדין מלווים את כתיבתי, עוברים על החומר ומעורבים בכל הנושאים המופיעים בו. בכל הדיונים עם הממונה על הביטחון במשרד הביטחון עסקנו באופן בלעדי באופן שימור החומר בעת שהוא כאן בבית הכלא".

"אין לשום גורם, כולל לא לשב"ס, סמכות ורשות לעיין, להתערב ולקבוע דבר בקשר לדברים שאסיר כותב בעניינים שלו, שהם מטבע הדברים אישיים". נאמר בתגובתו של אולמרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר