חשד להסתה

הוארך מעצרו של משה איראם שהפגין מול ביתו של ראש אכ"א

בית המשפט בטבריה האריך ביומיים את מעצרו של משה איראם (40) תושב ירושלים שהפיץ פשקווילים עם דברי הסתה נגד ראש אכ"א מוטי אלמוז בסמוך לביתו בכפר תבור (בארץ)

איראם בבית המשפט, הבוקר (צילום: אביהו שפירא, ynet)

בית משפט השלום בטבריה האריך הבוקר (שני) ביומיים את מעצרו של משה איראם (40) שנחשד בהסתה לאלימות והעלבת עובד ציבור.

איראם תושב ירושלים נעצר אתמול על ידי המשטרה לאחר שנחשד כי פיזר פשקווילים בסמוך לביתו של ראש אכ"א (אגף כוח אדם) בצה"ל, אלוף מוטי אלמוז שעסקו בגיוס החרדים לצבא.

(צילום: אביהו שפירא, ynet)

כזכור, לפני כשבועיים התכנסו כמה עשרות קיצוניים מחוץ לביתו של אלמוז בכפר תבור ופיזרו במקום פשקווילים המכילים לכאורה דברי הסתה והסתה לאלימות נגד אלמוז. בתום פעילות משטרתית נעצר אתמול איראם בחשד שהיה בין המפגינים והפיץ את המנשרים המסיתים.

המפגינים הקיצונים צעקו לפני כשבועיים קריאות גנאי ונאצות ופיזרו פשקווילים בהם נכתב כי סופו של אלמוז יהיה מר כמו של היטלר וחבריו.

ההפגנה מול ביתו של אלמוז (באדיבות המצלם)

כזכור מיד לאחר התקרית הוצבו מצלמות אבטחה מסביב לביתו של ראש אכ"א בכפר תבור ובנוסף הוצבה אבטחה לביתו של אלמוז מחשש שקיצוניים יפגעו בו.

מדוברות המשטרה נמסר: "בית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרו ביומיים והערר שהוגש על ידי סניגורו לבית משפט מחוזי בגין המעצר נדחה. משטרת ישראל רואה בחומרה כל הסתה לאלימות בפרט כנגד אישי ציבור והמשרתים בצבא הגנה לישראל ופועלת במקצועיות לאיתור אותם חשודים המסיתים לאלימות והבאתם לדין בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר