האלימות בכפר קאסם

השוטר שהותקף משחזר: "המונים התנפלו עלינו"

שוטר היס"מ שהותקף אמש עם חבריו בכפר קאסם, מספר על רגעי הדרמה בהם הותקפו על ידי המון זועם: "תוך דקות התגודדו המון אדם שתקף אותנו והעלה מכוניות באש" (בארץ)

רכב המשטרה השרוף (צילום: דוברות המשטרה )

שוטר היס"מ רס״ל נ׳ שהיה אמש (שני) חלק מהכוח שעצר את העבריין בכפר קאסם, מעצר שהתפתח להתפרעות אלימה במהלכה נורה למוות אחד מערביי ישראל שתקף לכאורה עם חבריו את נקודת המשטרה מספר על ההתרחשויות בשטח ואמר: "במהלך פעילות בעיר כפר קאסם לאור האירועים האחרונים ביצענו סיור שגרתי בעיר והבחנו ברכב חשוד".

"במהלך הבדיקה של הרכב התברר כי הנהג הינו חב מעצר. הצוות בדק את הנהג ותוך דקות ספורות התגודדו סביבנו מספר רב של אנשים והחלו להתפרע במקום ולהפר את הסדר. הפרות הסדר כללו זריקות אבנים ותקיפה פיזית של השוטרים. במהלך התקיפות הללו, השוטרים חשו סכנת חיים וביצעו ירי באוויר על מנת לחלץ מתוך ההמון החוצה".

"תוך כדי מאבק עם ההמון, הצוות הצליח לבצע מעצר של 2 החשודים. חשוד אשר תקף את הצוות ואותו חשוד שבדקנו. הצוות חילץ לאחור על מנת לבצע מעצר של החשודים. מספר רכבים נגחו בניידת במהלך הנסיעה וחסמו את נתיב הנסיעה שלנו. הצלחנו לצאת החוצה ולעצור את החשודים. תוך כדי נסיעה הבחנו במספר רכבים שעולים באש, נסענו לתחנת המשטרה הקרובה, הורדנו את העצורים וחזרנו מיד אל הכפר על מנת לטפל בהפרות הסדר״. דברי השוטר.

יצוין כי אמש במהלך הפרות הסדר האלימות פתח אחד ממאבטחי נקודת המשטרה באש לעבר ההמון והרג את אחד המתפרעים. ההמון שהתפרע הצית כמה מכוניות משטרה ופגע בנקודת המשטרה המקומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר