אושפזו במקום

תאונה קשה - בדרך למעז'יבוז' וברדיטשוב

פצוע קשה ופצועים קל-בינוני בתאונת דרכים שאירעה בדרכה של קבוצת חרדים שנסעו לקברי גדולי החסידות בפולין ואוקראינה, 30 קילומטרים מקייב. בפנים: שמו לתפילה, לרפואה שלימה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

קבוצת חרדים תושבי ארצות הברית ובלגיה נקלעה לתאונת דרכים, כ-30 קילומטרים מקייב - כך עולה מדיווח ראשוני מאוקראינה.

מדיווח מוקד החירום של 'הצלה אוקראינה' עולה, כי פצוע קשה ושני נפגעים קל פונו לבית חולים בבירת אוקראינה. מדובר בקבוצה של חרדים ישראלים ששכרו רכב והיו בדרכם לקבר הבל שם טוב במעז'יבוז ובעל ה'קדושת לוי' בברדיטשוב.

שמו של הפצוע קשה לתפילה: יוסף חיים בן עטיל - לרפואה שלמה.

הרב הלל כהן יו"ר 'הצלה אוקראינה' מתאר: "קיבלתי קריאה מהנוסעים ברכב תושבי ארה"ב שסיפרו כי הרכב אותו שכרו מעורב בתאונה עם רכב נוסף. יצאתי מיידית יחד עם צוותי הצלה אוקראינה לבית החולים בכדי לסייע וללוות מקרוב את מהלך הטיפול והסיוע הרפואי".

לדבריו, "הפצוע קשה אושפז בבית החולים ללא הכרה כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו. כמו כן, שני נפגעים קל עד בינוני מטופלים בבית החולים כשהם סובלים משברים וחבלות קלות. מדובר בתושבי ארה"ב ויצרתי קשר עם שגרירות ארה"ב לעדכנם בנושא. הנפגעים מבוטחים בביטוח רפואי מראש וכעת פועלים לעדכן את חברת הביטוח שיממנו את ההוצאות הרפואיות ובמידת הצורך הם יוטסו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים בארצות הברית".

ממד"א נמסר, כי המנכ"ל אלי בין הנחה את המוקד הלאומי להיערך לשגר צוות רפואי לקייב ולעשות הכל על מנת לסייע לפצועים ולבני משפחותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר