לאחר הפיגוע

הנשיא ראובן ריבלין עודד את השוטרים בשער שכם

כשנפרדו מהלוחמים והלוחמות, הגישו להם אנשי הנשיא ארגזים עמוסי עוגת שוקולד, וריבלין הפציר שיקדימו לחטוף פרוסה לפני שהכול נעלם. "מי שיאכל, מובטח לו יום מוצלח". צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ריבלין עם הלוחמים (צילום: דוברות בית הנשיא)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הגיע הבוקר (שני) לביקור קצר בשער שכם בירושלים, המקום שהפך לזירת הפיגועים בעיר העתיקה.

הנשיא ביקש לחזק את ידי הלוחמים והלוחמות בכאב לאחר הרצח של הדס מלכא הי"ד שנרצחה במקום ביום שישי האחרון.

הנשיא סייר באזור ושמע מהמפקדים על אתגר שימור מרקם החיים, לצד הצורך הקודם לכל לשמור על ביטחון האזרחים והכוחות.

בשיחתו עם החיילים אמר ריבלין: "תודה לכם יקירי. אנו מפקידים שומרים על חומות ירושלים כבר אלפי שנים, בכל דור ודור. אנו נמצאים כאן מתוך הצורך לאפשר לכל האזרחים להלך חופשיים בירושלים ללא פחד. גם אם יש איומים, אתם עומדים וניצבים מולם כפי שעמדו קודמיכם. עברו בסך הכל 50 שנה מאז שהייתי בין הלוחמים ששחררו את ירושלים ואחרי המשיכו הדורות להגן על ירושלים - וכך יעשו גם ילדיכם".

"באתי היום להודות לכם פעם נוספת. השמירה שלכם מאפשרת גם את הצורך לאפשר תנועה חופשית בירושלים לכל האזרחים. הטרור רוצה שננקוט פעולות שישבשו את החיים בירושלים, וכשאתם לוקחים סיכונים כדי לאפשר את פתיחתה של ירושלים לכל המבקרים בה, לאזרחים ולחיים בה, זה הדבר הכי חשוב. כי ירושלים היא מיקרוקוסמוס, היא זעיר אנפין ליכולת שלנו לקיים כאן את חיי השגרה בירושלים, שהיא כל כך עדינה וממקדת כל כך הרבה תשומת לב".

ריבלין סיים: "לוחמות ולוחמים, אני מבקש לומר לכם תודה. אתם איתנו, כל הזמן בליבנו. כל הכבוד על עבודתכם וכל הכבוד לכל שומרי חומות ירושלים לדורותיהם".

לאחר שנפרד מן הלוחמים והלוחמות, הוציא צוות בית הנשיא מן הרכבים ארגזים עמוסי עוגת שוקולד, והנשיא הפציר בהם להקדים ולחטוף פרוסה לפני שהכול נעלם. "מי שיצליח, מובטח לו יום מוצלח יותר, האמינו לי יקירי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר