"מתקפה פרועה"

ח"כ אלעזר שטרן נכשל בהעברת חוק הגיור ופער את פיו נגד הראשון לציון

ושוב, ח"כ אלעזר שטרן, שנכשל העברת חוק הגיור, פער את פיו נגד הראשון לציון הגר"י יוסף • השר יריב לוין הגיב ומחה על "המתקפה הפרועה והמשולחת רסן והלא מכובדת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלעזר שטרן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מידי תקופה, חבר-הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד) דואג לעלות לכותרות באמצעות מתקפה נגד הראשון לציון ונשיא בית הדין הגדול, הגאון רבי יצחק יוסף במליאת הכנסת. בשעות הצהריים (רביעי) הוא עשה זאת שוב, בזמן שניסה - ללא הצלחה - להעביר את חוק הגיור שלו.

שטרן הציג את הצעת החוק שלו לפיה רבני עיר יוכלו לגייר, הצעה אליה מתנגדים חברי המפלגות החרדיות בהוראת גדולי ישראל. שטרן ניצל את הבמה, לתקוף - פעם נוספת - את הרב הראשי.

"כיכר השבת" בחר שלא לפרסם את דברי ההבל של שטרן נגד הראשון לציון.

בתגובה לדבריו עלה השר יריב לוין ומחה על כבודו של הראשון לציון: "הרב הראשי הראשון לציון איננו נמצא כאן, הוא לא יכול להגיב למתקפה הפרועה והמשולחת רסן והלא מכובדת. אני לפחות כאן. יש ציבור עצום בישראל, רוב מוחלט, שמכבד את הרבנים הראשיים, מכבד את מוסד הרבנות ומכבד את הראשון לציון שהוא גדול בתורה ומנהיג יוצא דופן".

הצעת החוק של שטרן, כמובן לא אושרה במליאה.

מסיעת ש"ס נמסר בתגובה כי "שוב נשמע היום מעל במת הכנסת מפגן הסתה ובוז והפעם כלפי מורנו הראשון לציון על מאות אלפי תלמידיו בארץ ובעולם. מפגן ההסתה על יד אדם חסר מעצורים שמטיף בצביעות בוקר וערב לאהבת ישראל ולקבלת השונה, וכל זאת בתנאי שהם חושבים כמוהו. ח"כ שטרן, תתבייש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר