התעלול נחשף

שודדים שוחחו ב'שפת ה-ג' - אך דבריהם פוענחו

שלושת העצורים החשודים בשוד שאירע השבוע, לא תיארו לעצמם כי המתנדב התמים שעומד בסמוך זוכר את "שפת ה-ג" הילדותית בה דיברו - ככל הנראה כדי לתאם ראיות (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התושבים מקבלים בחזרה את האופניים שנשדדו מהם (צילום: דוברות המשטרה. תמונה ראשית, אילוסטרציה: shutterstock)

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע כנגד שלושה חשודים בשוד, שמעצרם הוארך, וזאת מתוך כוונה להגיש נגדם בקרוב כתב אישום.

המקרה אירע ביום ראשון האחרון בשעת לילה מאוחרת, אז התקבל דיווח על מקרה שוד בו נלקחו תוך אלימות ממספר קטינים כבני 15 בעיר אשקלון זוג אופניים חשמליים ו-2 מכשירי טלפון סלולרי. במהלך האירוע נדקר אחד הקטינים בידו באורח קל.

מיד עם קבלת האירוע הגיעו למקום ניידות המשטרה והחלו בתחקור הקטינים על אשר אירע, תוך שניידות נוספות ערכו סריקות במהלכן אותרו שני חשודים קטינים שהועברו לחקירה במשטרה.

החלק המשעשע בסיפור, הוא ששני הקטינים שביקשו לשוחח ביניהם עשו זאת ב'שפת ה-ג' בכדי שדבריהם לא יפוענחו על ידי אנשי החוק - אך לצערם מתנדב משטרה שעמד בסמוך אליהם הבין את שפתם ודיווח על פשר השיחה לחוקריהם.

חוקרי מחלק הנוער במשטרה המשיכו בפעילות חקירתית שנועדה לאתר את יתר המעורבים, ובהמשך הם אכן נמצאו והועברו לחקירה במשטרה. במהלך חקירתם, בה קשרו עצמם לחשדות המיוחסים להם, ניגשו חוקרי הנוער יחד עם אביו של אחד מהחשודים והשיבו חלק מהרכוש - אופניים ו-2 מכשירי סלולר.

היום בצהריים, השיבו חוקרי מחלק הנוער את הרכוש לבעליהם, הקטינים שנפלו קורבן למעלליהם של החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר