הותר לפרסום

שני שוטרים נרצחו הבוקר בפיגוע בהר הבית

כמה שעות לאחר הפיגוע הותר לפרסום כי שני הפצועים אנוש בפיגוע הטרור בהר הבית נפטרו בבית החולים הם שוטרי משטרת ישראל רס"מ האיל סתאוי ורס״מ כמיל שנאן (בארץ)

האיל סתאווי מימין, כמיל שנאן משמאל (צילום: דוברות המשטרה)

שני שוטרים נרצחו הבוקר בפיגוע הירי בפתחו של הר הבית. מדוברות המשטרה נמסר כי משטרת ישראל מודיעה בצער רב על פטירתם של רס"מ האיל סתאוי ורס״מ כמיל שנאן (הועלו בדרגה לאחר מותם), שוטרי משטרת ישראל אשר נרצחו בפיגוע הטרור שאירע הבוקר (יום ו') באזור הר הבית, ירושלים.

כאמור, מוקדם יותר הבוקר, הגיעו 3 מחבלים להר הבית והלכו לכיון אחד השערים כשהם חמושים. שוטרים אשר הבחינו בהם ירו לעברם תוך שהם מנסים להימלט לכיוון המסגדים בשטח הר הבית. בתום מרדף שהתנהל אחריהם, תוך חילופי אש נוטרלו שלושת המחבלים על ידי השוטרים. על גופתם נתפסו נשקים מסוג קרל גוסטב ואקדח.

במהלך הלחימה במחבלים, נפצעו באורח אנוש השוטרים האיל סתאוי וכמיל שנאן ופונו לבית החולים הר הצופים בירושלים. שם נלחמו הרופאים על חייהם ולבסוף נאלצו לקבוע את מותם.

רס״מ האיל סתאוי הי"ד, 30, תושב מג׳אר. שירת במשמר הגבול בשירותו הסדיר והתגייס בשנת 2012 לשירות קבע כשוטר סיור ביחידת הר הבית במרחב דוד של מחוז ירושלים, שם שירת עד נפילתו.

האיל הי"ד, הותיר אחריו אשה (ארין) וילד בן שלושה שבועות, הורים, ושלושה אחים.

הלוויתו של רס"מ האיל סתאוי הי"ד (הועלה בדרגה לאחר מותו), תחל בשעה 16:00 בבית העם בכפר מע׳אר.

רס״מ כמיל שנאן הי"ד, 22, תושב כפר חורפיש. שירת מאז גיוסו לשירות קבע במשטרה לפני כשבעה חודשים, כשוטר סיור ביחידת הר בית במרחב דוד של מחוז ירושלים. כמיל הי"ד, הותיר אחריו הורים, אח אחד ושלוש אחיות.

שנאן הוא בנו של חבר הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה שכיב שנאן.

הלוויתו של רס"מ כמיל שאנן הי"ד (הועלה בדרגה לאחר מותו), תחל בשעה 17:30 בבית העם בכפר חורפיש.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת מסר: "בשם תושבי ירושלים אני שולח תנחומים עמוקים למשפחות שני השוטרים שנרצחו הבוקר בעת שמילאו את משימתם לשמור על חיי התושבים. זהו פיגוע חמור במיוחד שמטרתו לחולל מהומה ולהצית אש בהר הבית. מי שחושב שבאמצעות טרור במקום של תפילה וקודש ישיג הישגים טעות מרה בידו, ההפך הוא הנכון- נרדוף ונגבה מחיר מכל מי שמעורב בטרור רצחני, לא ניכנע לו ונמשיך בשגרת חיינו ובבנייתה וחיזוקה של ירושלים. במקביל עלינו לבחון מחדש את ההיערכות הביטחונית והסטטוס קוו הביטחוני בהר הבית. אני מחזק את שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב שמגנים במסירות וחירוף נפש על בירת ישראל יום יום שעה שעה ומאפשרים לנו לקיים בה חיים מלאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר