תחזור לעבודתה

מנכ"לית בזק שוחררה ממעצר הבית הארוך

סטלה הנדלר שוחררה ממעצר הבית בו שהתה כשבוע וחצי בעקבות החשדות בנושא בזק. היא תוכל לשוב לעבודתה כבר ביום אק אך ייאסר עליה לדבר עם חברי הדירקטוריון (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
סטלה הנדלר (צילום: עמית מגל, ynet)

יסתיים בלא כלום? בית משפט השלום בתל אביב שחרר הבוקר (ו') ממעצר בית את מנכ"לית בזק סטלה הנדלר, ששהתה בו במשך תשעה ימים בגין החשדות נגדה בעבירות של מרמה בפרשת בזק. על הנדלר הוטלו תנאים מגבילים חמורים למשך חודשיים והיא תוכל לשוב לעבודתה בחברה ביום ראשון. מלבדה, גם אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה שאול אלוביץ', שוחרר ממעצר בית.

על פי הדיווח ב-ynet, בית המשפט קבע כי הנדלר תימנע מכל עיסוק בענייני רגולציה של חברת בזק, גם מול עובדים וגם מול גורמים חיצוניים לחברה, לרבות עובדי משרד התקשורת. בנוסף, ייאסר עליה לטפל בכל עיסוק שעניינו עסקאות עם בעל השליטה לרבות עסקאות קיימות, כל פעילות מול בעל השליטה ומול חברת yes.

בנוסף, על הנדלר ייאסר גם ליצור קשר עם חברי דירקטוריון בזק. בעניינים עסקיים שוטפים שלא קשורים לחקירה תוכל המנכ"לית לפעול מול הדירקטוריון באמצעות ממלא מקום היו"ר דוד גרנות. על הנדלר נאסר גם ליצור קשר ישיר או עקיף עם עובדים בחברת yes וכן עם המעורבים בחקירה. צו עיכוב היציאה מהארץ יישאר בתוקפו.

בית משפט השלום בתל אביב שחרר בצהריים גם את שאול אלוביץ', יו"ר דירקטוריון בזק ובעל השליטה בחברה, ממעצר בית. אלוביץ', שנעצר במסגרת פרשת בזק, שוחרר תחת תנאים מגבילים, בהם נאסר עליו להתעסק בפעילות החברות, ליצור קשר עם חברי הדירקטוריון או עובדי חברות בקבוצה למעט בנו וכלתו.

גם אור אלוביץ', בנו, שוחרר בתנאים מגבילים. נאסר עליו להגיע למשרדי החברה ואסור יהיה לו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה פרט לאביו ולרעייתו. במסגרת הפרשה והחשדות למתן הטבות לא חוקיות לבזק, נשלח גם מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, למעצר בית בן שבועיים ואת מקומו במשרד ממלא מוני שמילה.

כזכור, לפני כחודש פתחה הרשות לניירות ערך בחקירה גלויה שבמהלכה עוכבו לחקירה אלוביץ', בנו אור ובכירים בחברת yes, בהם המנכ"ל רון אילון. בבסיס החשדות עומדת עסקת בעלי העניין שבמסגרתה רכשה בזק את אחזקותיה של חברת יורוקום - בבעלות אלוביץ' - בחברת yes.

על פי החשדות של הרשות לניירות ערך, ב-yes ביצעו מניפולציות בדו"חות החברה כדי לעמוד ביעדי תזרים מזומנים בשנים 2016-2015. עמידה ביעדים אלו נדרשה לאלוביץ' כדי לקבל עשרות מיליוני שקלים נוספים מקופת בזק במסגרת העסקה לרכישת yes; וכן לנושאי משרה בחברת הלוויין כגון המנכ"ל רון אילון, שהיו זכאים לבונוסים אישיים על הגעה ליעדים אלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר