סערה ברשת

"חיטוט פולשני"; גליק תקף, משי זהב השיב

התנהלות יו"ר זק"א יהודה משי זהב בפרסום תמונות ווידאו מזירת הטבח בבית משפחת סלמון בחלמיש, זוכה לביקורת חקיפה מצד ח"כ יהודה גליק שזעם: "מי הרשה לך!?" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
משי זהב, בזירת הטבח (צילומים: יחזקאל איטקין, דוברות זק"א)

בשעות שחלפו מאז צאת השבת והדיווחים על הטבח בחלמיש, פרסם ארגון זק"א תיעוד מחריד במיוחד מזירת הטבח בבית משפחת סלמון, והיו"ר יהודה משי זהב אף פרסם סרטון מסכם בו הוא אומר: "במשך שעות עבדנו בעבודת קודש של כבוד במת באיסוף הממצאים ושלוליות הדם הרב שנשפך כמים".

בתגובה לכך, נרשמה ביקורת לא מעטה ברשתות החברתיות, וגולשים רבים תהו אם לא נחצה פה גבול, ואולי אף חולל בכך זכר שלושת הנרצחים.

אחד הבולטים שבהם היה ח"כ יהודה גליק (ליכוד) שצייץ אחר פרסום הסרטון של משי זהב: "מחליא ומגעיל, איך באמצע עבודת הקודש לניקוי הבית מנהל זק"א עסוק בסרטון יחצנות לארגונו, תוך חיטוט פולשני בבית לא לו. מי הירשה לו לחטט כך?!".

בתגובה, השיב יו"ר זק"א: "עם כל הכבוד ליהודה גליק, ולבקשת גורמים מקצועיים, סרטון כזה מבטא ומבליט פי כמה את רוע ואכזריות הרוצחים השפלים מאשר נאום משעמם מול מליאת כנסת ריקה".

הסרטון שהסעיר (צילום: דוברות זק"א)

גליק לא הניח, והמשיך: "מי הרשה לך!? זה בית שלך? ביקשת רשות? נכנסתם לבית לעשות עבודת קודש לא לחטט כאילו זה ביתך!! מותר לנהוג בכבוד וברגישות ולאפשר להם פרטיות".

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהדילמה במקרים שכאלה היא בין כבוד הנרצחים לבין התועלת ההסברתית שבהפצת התמונות הקשות שלהם. בעבר, בהקשר לטבח של משפחת פוגל באיתמר, התבטא חיים פוגל, אח האב שנרצח, ואמר: זה פוגע בנו. תפסיקו עם זה. לא צריך את זה, גם ככה כולם יודעים מה זה רצח ודם.

הכעס כעת על התנהלות זק"א הוא גם בשל הטענה כי היא נוהגת כך בשביל תרומות וכחלק מיחסי ציבור נטו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר