האם בקרוב נראה פרסומות בוואטסאפ?

אפליקצית המסרים הפופולארית שוקלת כיצד להפוך את התוכנה גם לרווחית לאחר שהושקע בה סכום אדיר של 19 מיליארד דולר. האם מדובר בפרסומות? מוקדם לומר (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם נראה בקרוב באפליקציית המסרים הפופולרית 'וואטסאפ' פרסומות? מודעת הדרושים שפרסמה החברה חושפת את הכוונה הזו. איך זה ייראה זה כבר יהיה תפקידו של העובד להציע.

"אנחנו מחפשים אדם יוצא דופן שינהל את פיתוח המוצר במסגרת המאמצים להפוך אותו לרווחי", נכתב במודעת דרושים של וואטסאפ בימים האחרונים. בנוסף, פורסמו משרות למנהל שיווק ומנהל תקשורת עסקית שמלמדים על פי ההערכות על ההתארגנות החדשה של החברה.

כזכור, וואטסאפ נרכשה על ידי פייסבוק ב-2014 תמורת סכום שיא של כ-19 מיליארד דולר. על פי ההערכות המטרה הראשונה של פייסבוק הייתה לחסל את התחרות. וואסטאפ ופייסבוק מסנג'ר הן אפליקציות המסרים המובילות בעולם.

ההכנסה היחידה של וואטסאפ הייתה דמי מינוי של דולר בשנה, וגם זה רק עבור חלק ממי שהוריד את התוכנה, וגם את זה וואטסאפ ביטלה לפני שנה וחצי. עוד אז הבטיחה וואטסאפ כי האפליקציה תישאר ללא ספאם ופרסומות.

וואטסאפ כבר דיברה בעבר על התוכניות שלה להרוויח כסף דרך האפליקציה הפופולארית. דרך אחת היא להציע שירות תשלומים, שעליו תגבה עמלה. האפשרות השנייה היא שעסקים ישלמו לוואטסאפ בשביל לתקשר איתכם באופן ישיר בדומה למערכות שליחת SMS שמוצעות כיום לעסקים.

הצרכנים השבויים היו מצליחים אולי לסבול גם פרסומות רגילות בתמורה לשימוש באפליקציה האהובה עליהם אם כי מתחרים דוגמת 'טלגרם' יכולים לנגוס בצורה משמעותית בכמות המשתמשים בוואטסאפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר