ט"ו באב

אלפים זעקו לישועה במעמד התפילה המסוגל שע"י "רינה של תורה" בעמוקה

בשעת חצות הלילה של יום המסוגל לזיווגים ט"ו באב, נערך בציון רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה מעמד התפילה בהשתתפות אלפי ישראל שהגיעו מכל חלקי הארץ. המעמד התקיים לאחר סדר לימוד מיוחד של שעות רצופות בתענית דיבור על ידי מאות לומדי "רינה של תורה" (חרדים, שיווקי)

אלפים במעמד התפילה בעמוקה. (צילום: יחצ)

לאחר היערכות נרחבת בבית המדרש "רינה של תורה" בעקבות הפניות הרבות של המוני בית ישראל, להשתתפות במעמד התפילה למציאת זיווג ולמסירת השמות להזכרה בו, הגיע הרגע הגדול.

בחצות ליל ט"ו באב התקיים בעמוקה המעמד הנערך פעם אחת בשנה, סגולת הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל הבדוקה והמנוסה לפליטת ישועה. מופתים רבים נודעו בקרב השמות שהוזכרו במעמדות התפילה המיוחדת שתיקן הרב אדלשטיין לעתות רצון אחר סדר לימוד רצוף לאברכי רשת "רינה של תורה", ואשר נודעו ברבים כסגולה בדוקה ומנוסה להקמת בית נאמן בישראל.

הסגולה כוללת לימוד של שלוש שעות רצופות בתענית דיבור להצלחת המבקשים ישועה ולאחריו סדר תפילה המסוגל שתיקן למציאת זיווג, הכו זה מכבר הדים רבים בקרב שדרות הציבור כולו לאחר אינספור מקרים של ישועות גלויות לאחר התפילה.

כמידי שנה, בהוראת הגר"י אדלשטיין התקיים המעמד המסוגל בט"ו באב ע"י מאות עמלי התורה כשהפעם הוא נערך לראשונה בציונו הקדוש של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, בראשות בניו וחתניו, אותם שלח בימי חוליו לעמוד בראש המעתירים במעמדות "רינה של תורה".

לפני התיבה העתיר בנו ממשיך דרכו הרב צבי יהודה אדלשטיין, ויחד עם ההמונים הוזכרו על ידו בבכי ובתחנונים כל שמות המצפים לישועה. דברי התעוררות נשא ראש ישיבת אור החיים הרב ראובן אלבז.

כן השתתפו בתפילה המיוחדת רבנים ומרביצי תורה חשובים, ובראשם הרב מרדכי ליבר כהן שעבר לפני התיבה באמירת ט"ו שיר המעלות בסוד ט"ו באב. את תפילתו המסוגלת של הגר"י אדלשטיין נשא בנו ממשיך דרכו הרב מרדכי שמואל.

לימוד הסדר המיוחד 3 שעות רצופות בתענית דיבור נעשה קודם המעמד על ידי אברכי "רינה של תורה" בהיכל ביהמ"ד הגדול בקרית ברסלב בצפת, כאשר למעמד התפילה המיוחד שבסופו הצטרפו כאמור אלפים רבים שהגיעו מכל חלקי הארץ, להעתיר באווירה המיוחדת של בקיעת שערי שמים ששמעה יצאה למרחוק, כאות ומופת ע"י הנצרכים לזיווג שהוזכרו שם ונושעו בס"ד. ב"רינה של תורה" נערכו מראש עם אלפי חוברות סדר התפילה המסוגל כהוראת הגר"י אדלשטיין זצ"ל שהודפסו עבור משתתפי המעמד.

על אף העומס הרב והגדול מהצפוי, ב"רינה של תורה" מסכמים בסיפוק רב את ההצלחה בהוצאת המבצע המורכב של מעמד התפילה אל הפועל, שכלל גם היערכות ותיאום אל מול מערך הסעות הגדול מכל רחבי הארץ של "נתיבות חסד" ושל רבים שהגיעו בכוחות עצמם, ולצד זאת מביעים צער על כך שהמונים נותרו ללא אפשרות להגיע למקום מחמת מחסור באוטובוסים עקב הביקוש הרב.

"זכינו לקיים דברי צדיק במעמד מרגש ומחזק, אומרים ב"רינה של תורה", "כל מי שהיה במעמד התפילה, וראה ושמע את הדמעות וההתרגשות, הרגיש בחוש ששערי השמיים נפתחים לקול השוועה האדירה שנשמעה בהם לישועת המצפים להקמת בית בישראל, ובס"ד נשמע ונתבשר בשורות טובות בקרוב".

צפו בגלריית התמונות:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר