שטיינמץ ישוחרר החל ממחר למאסר בית

איש העסקים ישוחרר מחר למאסר בית בהסכמה עם המשטרה. מעצרם הוארך עד מחר ואז ישוחרר שטיינמץ ויועץ התקשורת טל זילברשטיין למאסר בית בתנאים מגבילים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שטיינמץ בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

איש העסקים, המיליארדר בני שטיינמץ ויועץ התקשורת טל זילברשטיין, ישוחררו מחר (יום ו') ממעצר. השניים היו אמורים להגיע היום לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם אך הדיון התבטל. המשטרה וסנגוריהם של השניים הגיעו להסכמה בדבר הארכת מעצרם של השניים עד מחר בצהריים ולאחר מכן ישוחררו בתנאים מגבילים.

שטיינמץ ישוחרר למעצר בית בן 15 ימים ויוטל עליו צו עיכוב יציאה מן הארץ למשך חודשיים. בית המשפט אישר את הבקשה.

שטיינמץ מכחיש את המיוחס לו וטוען כי אינו משבש את החקירה וכי שיתף פעולה עם החוקרים במשך שמונה חודשים: "לא עשינו כלום. אין פה כלום ולא היה פה כלום. ודאי שאני לא משבש. להוציא צו מעצר זה דבר נורא", ציין.

שטיינמץ וארבעה אנשי עסקים נוספים נעצרו השבוע בחשד למתן שוחד, הלבנת הון, זיוף מסמכים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. בחקירה היו מעורבים גם ה-FBI ומשטרת שווייץ, הרקע לפרשה הוא חשד להתנהלות פסולה בעסקיו של שטיינמץ באפריקה.

ביום שני הוארך מעצרם של זילברשטיין ושטיינמץ אחרי שהמשטרה הציגה ראיה שהוגדרה דרמטית, ולפיה יש חשד סביר שהחשודים ישבשו את החקירה. נגד זילברשטיין אין טענה על שוחד או שיבוש, אלא על מעורבות כללית ושתי חשבוניות שנתן ב-2011 עבור ייעוץ בסכום של מיליון דולר.

המשטרה מוסרת כי חקרה כמה מעורבים בחשד שפעלו יחד באופן שיטתי עם החשוד העיקרי על מנת לייצר ולהציג חוזים ועסקאות פיקטיביים, בין היתר בתחום הנדל"ן במדינה זרה, וזאת לצורך העברות כספים והלבנת הון. בפרשה נעצר גם אודי נטע, סגן ראש עיריית תל אביב לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר