רעשים מבית

בגין נגד נתניהו: הנאמנות למנהיג זו שטות

ח"כ בני בגין שנעדר משני הכינוסים שערכה 'הליכוד' יוצא בראיון לגלי צה"ל נגד נתניהו ומה שהוא מכנה מדיניותו החדשה במפלגת הליכוד • "הערך החדש מגוחך" (חדשות)

בני בגין, ארכיון (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

קולות מבית נגד נאומיו האחרונים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנסי הליכוד בקרית שדה התעופה ובבגני התערוכה. ח"כ בני בגין (הליכוד) מותח הבוקר (חמישי) ביקורת על ראש הממשלה.

בראיון לגלי צה"ל אמר בגין: "בזמן האחרון שמעתי שיש בין ערכי הליכוד גם ערך חדש שנקרא נאמנות למנהיג. אני שומע את זה גם מצמרת הליכוד. אני לא הכרתי ערך כזה של נאמנות למנהיג. אני חושב שזה חידוש גמור, גם שטות גמורה וגם מגוחך".

נאומו של נתניהו אמש (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה)

בראיון הבהיר בגין מדוע נעדר מהכנס שערך ח"כ ביטן לראש הממשלה בגני התערוכה ומטקס הרמת הכוסית אתמול ואמר: "שני הכנסים האלה עמדו על פי הבנתי בסימן הערך החדש הזה של נאמנות למנהיג ואני החלטתי להיעדר משניהם, יצירת זהות מוחלטת בין יו"ר המפלגה לבין המפלגה והדברים שחשובים לה, הערכים שחשובים לה, איננה תופעה שמוכרת לי ולכן אני כפי שאמרתי החלטתי לא לקחת חלק בשני הכנסים האלה שהיו, כפי שאנחנו שומעים, מאוד מוצלחים מבחינת הארגון".

בטקס שנערך אתמול יצא ראש הממשלה בנימין נתניהו חוצץ נגד התקשורת שלדבריו אינה מציגה את הישגי ממשלתו, נתניהו מנה בפני הנוכחים את ההישגים של הממשלה בראשותו. בנוסף תקף ראש הממשלה באריכות את אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר