עשי זאת בעצמך: כך תצבעי את הבית כמו המקצוענים

אספנו בשבילך את כל מה שאת צריכה לדעת כדי לצבוע את הבית בעצמך. לתוצאה מושלמת

Mame | כיכר השבת |
זהו. החלטת שהשנה את עושה את זה. בלי עין הרע, קירות כל החדרים כבר הפכו לגלריה בלתי אומנותית, עדות לכשרונות המפוקפקים של ילדייך הקטנים. הבטחת לעצמך שברגע שתצא השמש, תסתערי על הבית עם מברשות, גלגליות, טרמפנטין והרבה רצון טוב.

אבל הנה, פסח מתקרב לטווח אפס ואת עדיין דוחה את הפשלת השרוולים הזו. החששות מובנים: לצבוע את הבית זו לא עבודה לגברים? איך אדע מה לעשות? המומחים של טמבור משתפים אותנו בידע מקצועי במיוחד עבור נשים, ואומרים לך את כל מה שאת צריכה לדעת כדי להתחיל בעבודה.

ובעיקר, הם יכולים להבטיח: את בהחלט יכולה לעשות זאת בעצמך.

הדברים שצריך לדעת לפני שמתחילים

ההכנות לצביעה חשובות מאוד, ויחסכו הרבה עבודה מיותרת. הצטיידי בסרט מדידה. לפני תחילת הצביעה תוכלי לחשב בכמה צבע תשתמשי, בהתאם לשטח אותו תצבעו. איך מחשבים? מודדים את גובה הקיר ומכפילים בסה"כ אורך כל הקירות שעתידים להיצבע.

בחנות שאלי כמה ליטר צריך למטר רבוע. לכל סוג צבע יש אפקט כיסוי (מ"ר) שונה, שכתוב בצורה ברורה ומפורשת על גבי אריזת הצבע. (לדוגמא: כושר הכיסוי של סופרקריל 2000 הוא 9 מ"ר ב- 2 שכבות.

אם יש קיר בשטח של 45 מ"ר, נחלק את שטח הקיר בכושר הכיסוי - חישוב פשוט מראה שיש לקנות אריזה של 5 ליטר).

בלי לחץ, קראי היטב את ההוראות המופיעות על גבי אריזת הצבע, ושימי לב להמלצות בנושא הכנת הצבע והאם להשתמש במברשת, ברולר או בפד.

תמיד כדאי לקנות כ-20% יותר צבע מהכמות שמדדת בבית.

אבל הנה, פסח מתקרב לטווח אפס ואת עדיין דוחה את הפשלת השרוולים הזו. החששות מובנים: לצבוע את הבית זו לא עבודה לגברים? איך אדע מה לעשות? המומחים של טמבור משתפים אותנו בידע מקצועי במיוחד עבור נשים, ואומרים לך את כל מה שאת צריכה לדעת כדי להתחיל בעבודה. ,ובעיקר, הם יכולים להבטיח: את בהחלט יכולה לעשות זאת בעצמך. ,הדברים שצריך לדעת לפני שמתחילים,ההכנות לצביעה חשובות מאוד, ויחסכו הרבה עבודה מיותרת. הצטיידי בסרט מדידה. לפני תחילת הצביעה תוכלי לחשב בכמה צבע תשתמשי, בהתאם לשטח אותו תצבעו. איך מחשבים? מודדים את גובה הקיר ומכפילים בסה"כ אורך כל הקירות שעתידים להיצבע.,בחנות שאלי כמה ליטר צריך למטר רבוע. לכל סוג צבע יש אפקט כיסוי (מ"ר) שונה, שכתוב בצורה ברורה ומפורשת על גבי אריזת הצבע. (לדוגמא: כושר הכיסוי של סופרקריל 2000 הוא 9 מ"ר ב- 2 שכבות.,אם יש קיר בשטח של 45 מ"ר, נחלק את שטח הקיר בכושר הכיסוי - חישוב פשוט מראה שיש לקנות אריזה של 5 ליטר).,בלי לחץ, קראי היטב את ההוראות המופיעות על גבי אריזת הצבע, ושימי לב להמלצות בנושא הכנת הצבע והאם להשתמש במברשת, ברולר או בפד. ,תמיד כדאי לקנות כ-20% יותר צבע מהכמות שמדדת בבית. ,,הצבע על הקיר, לא יראה בדיוק כמו במניפה או בקטלוג. לכן כדאי לנסות קטע של צבע, ולבחון אותו בחדר בו יהיה. צביעה בפינה מוסתרת. גם צביעה על משטח קרטון גדול מספיק יאפשר לך לראות את השפעת הצבע.,טיפים לצביעה ביתית מקצועית,- אל תתחילי לצבוע לפני שכל החדר מוכן. מניסיון כואב, אל תכניסי אפילו את דלי הצביעה לחדר שאינו מוכן כיאות. אל תשכחי: לפרוס נילון על הרצפה, להזיז את הרהיטים ו/או לצפות אותם היטב, לעטוף בדבק סלוטייפ את השקעים והמפסקים של הטלפון והחשמל (כי אנחנו לא מצפים ממך לדעת להסיר אותם מהקיר),- אם את עובדת עם רולר, אל תתני לרולר להסתובב בסוף הצביעה באופן חפשי – זה יכול ללכלך מאוד את החדר.,- בצביעה משתמשים הרבה בדבק סלוטייפ כדי לתחום את גבולות הצביעה בקו ישר. כדי למנוע ממנו לקלף את הקיר כרגע ההסרה, הדביקי את הרצועה קודם על משטחים שעירים (שטיח, בגדים או מגבת)
עם הטיפים שלנו הקיר יצא צבוע חלק ומושלם (shutterstock.com)

הצבע על הקיר, לא יראה בדיוק כמו במניפה או בקטלוג. לכן כדאי לנסות קטע של צבע, ולבחון אותו בחדר בו יהיה. צביעה בפינה מוסתרת. גם צביעה על משטח קרטון גדול מספיק יאפשר לך לראות את השפעת הצבע.

טיפים לצביעה ביתית מקצועית

- אל תתחילי לצבוע לפני שכל החדר מוכן. מניסיון כואב, אל תכניסי אפילו את דלי הצביעה לחדר שאינו מוכן כיאות. אל תשכחי: לפרוס נילון על הרצפה, להזיז את הרהיטים ו/או לצפות אותם היטב, לעטוף בדבק סלוטייפ את השקעים והמפסקים של הטלפון והחשמל (כי אנחנו לא מצפים ממך לדעת להסיר אותם מהקיר)

- אם את עובדת עם רולר, אל תתני לרולר להסתובב בסוף הצביעה באופן חפשי – זה יכול ללכלך מאוד את החדר.

- בצביעה משתמשים הרבה בדבק סלוטייפ כדי לתחום את גבולות הצביעה בקו ישר. כדי למנוע ממנו לקלף את הקיר כרגע ההסרה, הדביקי את הרצועה קודם על משטחים שעירים (שטיח, בגדים או מגבת).

הסיבים יורידו את עצמת הדבק ויגנו כמו שצריך על העבודה שלך.

גאוני ופשוט. רולר צביעה עם דוגמא יצירתית לקשט כל קיר (צילום: צילומסך)

- צביעת שתי וערב: בכל צביעה חשוב לצבוע בשני הכיוונים לצביעה מלאה ואיכותית. בסוף צביעה, כדאי לעבור עם המברשת/רולר/פד על המשטח ללא צבע, בכיוון אורכי - למראה חלק.

תוספות לאחר הצביעה

סיימת לצבוע, כל הכבוד לך! כדי לשמור על הצבע שנותר לפעמים הבאות, יש לשים מעט מים, עד להיוותרות שכבה, מעל הצבע באריזות של צבעי מים. באריזות של צבעים סינתטיים תוכלי לשפוך מעט טרפנטין.

כך לא יווצר קרום יבש והצבע ישמר בטריותו עד לשימוש הבא, שאחרי הניסיון שצברת - וודאי יגיע.

רוצה לקשט את הקירות? גם לזה יש פתרוןם מדהים. הכירי את גלגלת הצבע עם הדוגמא. הרולר מקבל ציפוי בעל דוגמא בולטת, טבילה בדלי הצבע יעניק לקיר שלך הדפס מקורי שלא ישאיר אף אחד אדיש.

כדאי לשים לב: לצבוע בקווים ישרים בלבד. נכון, הדוגמא כבר מוכנה, אבל אם תעברי בטעות על אותו מקום פעמיים, התוצאה תהיה כאוס מכוער על הקיר.

קחי קצת זמן לחשוב על צבעים שמשתלבים זה עם זה, ויחד עם זאת שהדוגמא תהיה בולטת מספיק.

ואם זה לא יצא טוב, תמיד תוכלי להאשים את הילדים (אילוסטרציה: shutterstock)

אם תרצי לצבוע את הבית בדוגמאות שונות, בחלק מהמקומות ישנה אפשרות לרכוש ערכה שמכילה מספר דוגמאות שונות.

קיימות ערכות דומות המותאמות לצביעה על בד, כך שתוכלו ליצור דוגמאות תואמות על וילונות הבית וכדומה.

עכשיו את מוכנה. צאי להצטייד באביזרים ובכלים הנדרשים, התלבשי בסמרטוטי-בית שישמחו לקבל קצת נתזי צבע, אל תשכחי לחבוש כיסוי ראש שלא חבל על דאבדין - וצאי לדרך. בהצלחה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית