כדאי להכיר: גמ"ח הפיאות של הפאנית חגית ביטון

הכירו את חגית ביטון, בעלת סלון פאות ייחודי ומנהלת גמ"ח פאות מרגש לנשים שאיבדו שיער במחלה

Mame | כיכר השבת |
היא נולדה לאימא ספרית, בגיל צעיר היתה מטאטאת את השיער במספרה וכשהיתה בת 13 ואימא איחרה ללקוחות כבר החלה לחפוף, לעשות פנים, צבעים ועוד. היא גדלה לתוך המקצוע.

חגית החלה למכור פיאות של מותגים שונים, כשהיא מקפידה באופן מיוחד לתת שירות טוב ללקוחותיה. שמה עבר מפה לאוזן ומספר הלקוחות גדל. בעלה, אלי, הציע לה להתחיל לייצר פיאות בעצמה. הוא הבטיח לעמוד מאחוריה ולעזור לה.

חגית חששה מהאחריות הכבדה, היה לה חשוב מאד שנשים שחסכו את מיטב כספם ונתנו את כל האמון בפאנית, יקבלו את התמורה המלאה. היא נכנסה לתחום ולאט לאט ראתה שיש לה סיעתא דשמיא. הפיאות יצאו מוצלחות והלקוחות מרוצות.

בקרב הציבור הדתי ישנם החושבים שפיאה לא נחשבת לכיסוי ראש טוב. חגית משתדלת להתייחס ברגישות ובכבוד לכל דיעה, אבל דוגלת בשיטתו של הרבי שפאה היא כיסוי הראש הצנוע ביותר.

"לא מזמן הגיעה אלי אמא עם בתה הכלה. האם מכסה את הראש במטפחת צנועה מאד, לא רואים לה אף שערה, ואילו הבת רצתה לרכוש פאה. האימא בכתה, מבחינתה הבת שלה הולכת לגיהנום.

"ישבתי והרגעתי אותה, הראיתי לה שיחות של הרבי מליובאוויטש בנושא והדגשתי שבעוד היא מקפידה לכסות את הראש במטפחת צנועה, החשש הגדול הוא שנשים אחרות לא תוכלנה לעמוד בכך. פיאה יפה ומכובדת תבטיח שכולן תוכלנה לקיים את המצווה בהידור.

חגית החלה למכור פיאות של מותגים שונים, כשהיא מקפידה באופן מיוחד לתת שירות טוב ללקוחותיה. שמה עבר מפה לאוזן ומספר הלקוחות גדל. בעלה, אלי, הציע לה להתחיל לייצר פיאות בעצמה. הוא הבטיח לעמוד מאחוריה ולעזור לה.,חגית חששה מהאחריות הכבדה, היה לה חשוב מאד שנשים שחסכו את מיטב כספם ונתנו את כל האמון בפאנית, יקבלו את התמורה המלאה. היא נכנסה לתחום ולאט לאט ראתה שיש לה סיעתא דשמיא. הפיאות יצאו מוצלחות והלקוחות מרוצות.,בקרב הציבור הדתי ישנם החושבים שפיאה לא נחשבת לכיסוי ראש טוב. חגית משתדלת להתייחס ברגישות ובכבוד לכל דיעה, אבל דוגלת בשיטתו של הרבי שפאה היא כיסוי הראש הצנוע ביותר.,"לא מזמן הגיעה אלי אמא עם בתה הכלה. האם מכסה את הראש במטפחת צנועה מאד, לא רואים לה אף שערה, ואילו הבת רצתה לרכוש פאה. האימא בכתה, מבחינתה הבת שלה הולכת לגיהנום.,"ישבתי והרגעתי אותה, הראיתי לה שיחות של הרבי מליובאוויטש בנושא והדגשתי שבעוד היא מקפידה לכסות את הראש במטפחת צנועה, החשש הגדול הוא שנשים אחרות לא תוכלנה לעמוד בכך. פיאה יפה ומכובדת תבטיח שכולן תוכלנה לקיים את המצווה בהידור.,,"פעמים אחרות באות אליי נשים שחששו לקבל על עצמן את המצווה, וכשהן רואות את מגוון הפיאות הן שמחות לעשות זאת".,לפני כשנה התקשרו לחגית וסיפרו לה שלילך, אחת מקרובות משפחתו של בעלה, אישה צעירה בת 29 בחודש התשיעי להריונה השני, חלתה ובעקבות הטיפולים הכימותרפיים שערה נשר. חגית ארזה מיד מזוודה עם פיאות ונסעה אליה. היא התאימה לה פיאה יפהפייה ועשתה הכל כדי לחזק אותה. למרבה העצב, אחרי כמה חודשים לילך נפטרה.,יומיים לאחר מכן התקשרו לחגית וסיפרו לה על בחורה חולה שנמצאת במחלקה עם קרחת ומתביישת אפילו לצאת מהחדר כי אין לה כסף לרכוש פאה. חגית שלחה לה פאה במתנה וחשבה לעצמה שבוודאי יש עוד חולות רבות שלא יכולות לאפשר לעצמן לרכוש פאה. היא החליטה לפתוח גמ"ח על שמה של קרובת המשפחה שנפטרה "גמ"ח לילך" – פיאות בחינם לנשים חולות.,בני משפחתה של לילך התרגשו מהמחווה בצורה בלתי רגילה. גיסתה של לילך, העובדת בעיתון בקרית גת, פרסמה עוד באותו השבוע כתבה על הגמ"ח וביקשה מנשים לתרום פיאות שאינן בשימוש. עשרות פיאות הגיעו מאז לחגית דרך המודעה וגם דרך הפרסום בפייסבוק. נשים מכל הארץ הצטרפו ליוזמה ושלחו את הפיאות שאינן בשימוש.,,את הפיאות שמתקבלות בגמ"ח חגית חופפת, מסדרת ומשדרגת. השמועה על הגמ"ח עוברת בין הנשים החולות, מפה לאוזן. הן מגיעות לחגית ומתקבלות בדיסקרטיות, כמו מלכות. מתרגשות לראות את עצמן במראה עם פאה יפה.,אם לא נמצאה להן פאה בין פיאות הגמ"ח, חגית מוכרת להן בחצי מחיר פאה חדשה, מתוך קולקציית הפיאות שלה.,"אני לא מרגישה שאני עושה משהו מיוחד. אם לרבי, שהיה עסוק כל כך, היה אכפת ממצבו של כל יהודי ויהודי ברחבי העולם והוא עשה הכל כדי לעזור לו, איך אני יכולה להתעלם מקושי או מצורך שנמצא ממש מול עיניי?,"אחרי כל מה שעברתי בחיים אני יודעת שהפרנסה היא רק מאת ה' ולכן אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ להשתמש באמצעים שיש לנו כדי לעזור ליהודים אחרים ולהפיץ אור וחסד בעולם" מסכמת חגית.,הכתבה באדיבות אתר בית חב"ד, מתוך הכתבה המלאה מאת ציפי קולטיניוק
הפאות של חגית ביטון, בהזמנה אישית מיוחדת לכל לקוחה (צילום: אינסטגרם)

"פעמים אחרות באות אליי נשים שחששו לקבל על עצמן את המצווה, וכשהן רואות את מגוון הפיאות הן שמחות לעשות זאת".

לפני כשנה התקשרו לחגית וסיפרו לה שלילך, אחת מקרובות משפחתו של בעלה, אישה צעירה בת 29 בחודש התשיעי להריונה השני, חלתה ובעקבות הטיפולים הכימותרפיים שערה נשר. חגית ארזה מיד מזוודה עם פיאות ונסעה אליה. היא התאימה לה פיאה יפהפייה ועשתה הכל כדי לחזק אותה. למרבה העצב, אחרי כמה חודשים לילך נפטרה.

יומיים לאחר מכן התקשרו לחגית וסיפרו לה על בחורה חולה שנמצאת במחלקה עם קרחת ומתביישת אפילו לצאת מהחדר כי אין לה כסף לרכוש פאה. חגית שלחה לה פאה במתנה וחשבה לעצמה שבוודאי יש עוד חולות רבות שלא יכולות לאפשר לעצמן לרכוש פאה. היא החליטה לפתוח גמ"ח על שמה של קרובת המשפחה שנפטרה "גמ"ח לילך" – פיאות בחינם לנשים חולות.

בני משפחתה של לילך התרגשו מהמחווה בצורה בלתי רגילה. גיסתה של לילך, העובדת בעיתון בקרית גת, פרסמה עוד באותו השבוע כתבה על הגמ"ח וביקשה מנשים לתרום פיאות שאינן בשימוש. עשרות פיאות הגיעו מאז לחגית דרך המודעה וגם דרך הפרסום בפייסבוק. נשים מכל הארץ הצטרפו ליוזמה ושלחו את הפיאות שאינן בשימוש.

חגית ואלי ביטון הקימו גמ"ח פיאות מיוחד לנשים חולות (צילום: פייסבוק)

את הפיאות שמתקבלות בגמ"ח חגית חופפת, מסדרת ומשדרגת. השמועה על הגמ"ח עוברת בין הנשים החולות, מפה לאוזן. הן מגיעות לחגית ומתקבלות בדיסקרטיות, כמו מלכות. מתרגשות לראות את עצמן במראה עם פאה יפה.

אם לא נמצאה להן פאה בין פיאות הגמ"ח, חגית מוכרת להן בחצי מחיר פאה חדשה, מתוך קולקציית הפיאות שלה.

"אני לא מרגישה שאני עושה משהו מיוחד. אם לרבי, שהיה עסוק כל כך, היה אכפת ממצבו של כל יהודי ויהודי ברחבי העולם והוא עשה הכל כדי לעזור לו, איך אני יכולה להתעלם מקושי או מצורך שנמצא ממש מול עיניי?

"אחרי כל מה שעברתי בחיים אני יודעת שהפרנסה היא רק מאת ה' ולכן אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ להשתמש באמצעים שיש לנו כדי לעזור ליהודים אחרים ולהפיץ אור וחסד בעולם" מסכמת חגית.

הכתבה באדיבות אתר בית חב"ד, מתוך הכתבה המלאה מאת ציפי קולטיניוק

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית