נתניהו: "נחזיר את דרום תל אביב לאזרחים"

ראש הממשלה נתניהו סיפר על ביקורו בדרום תל אביב והסיבות שערך ביקור סמוי הלילה והצהיר כי יפעל לשינוי המצב. "ראיתי בדיוק את הדברים, ראיתי והבנתי", אמר (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משרד ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הצהריים שידור חי בדף הפייסבוק שלו בו סיפר על הסיור הסמוי שערך אמש יחד עם השר אריה דרעי בדרום תל אביב. "ביום חמישי עשיתי סיור בדרום תל אביב, בשל בעיית המסתננים, דיברתי עם התושבים, הגעתי לבית של סופיה בת ה-72 בקומה השישית אבל התושבים אמרו לי אתה בא הנה בליווי משטרתי סוגרים את הרחובות ומפנים את האנשים אתה לא באמת רואה מה שקורה פה".

"חשבתי לעצמי, צודקים. ולכן החלטתי לערוך בלילה סיור סמוי. הגעתי לשם וראיתי... ראיתי בדיוק את הדברים שלא יכולתי לראות בסיור ביום. ראיתי והבנתי. ביום חמישי אנחנו הולכים לעשות מפגש של צוות השרים בראשותי ואנחנו הולכים לפתור את הבעיה ולהחזיר את דרום תל אביב לאזרחי ישראל", הצהיר נתניהו.

ראש הממשלה ניצל את השידור החי להלין על התקשורת שלא מספרת על המפגשים שלו עם שר החוץ של ליטא ועם ראש ממשלת מקדוניה, "לא תשמעו על זה הרבה או בכלל בתקשורת אבל זו הזדמנות בשבילכם לדעת שישראל היא מדינה מחוזרת שמעריצים אותה. איפה הבידוד ואיפה הצונאמי? הפוך. ישראל מגיעה לכל מקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר