הכירו: נשות התקשורת המשפיעות ביותר

כל אחת בתחומה, בין הגשה לעריכה. מי אמר נשים בתפקידים בכירים ולא קיבל? יונית לוי, תמר איש שלום, אסתי פלד, איילה חסון, אילאיל שחר וסיון רהב מאיר. המשפיעות בתקשורת הישראלית (נשים)

יערית אלבז | כיכר השבת |
יונית לוי

מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 2. רק לאחרונה היא עמדה באתגר הלא פשוט של הנחיית העימות בין ראשי המפלגות הגדולות לקראת הבחירות לכנסת הבאה.

יונית ידועה בהגשתה הרהוטה והיא נתפסת כאמינה בסקרי דעת קהל.

יונית לוי,מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 2. רק לאחרונה היא עמדה באתגר הלא פשוט של הנחיית העימות בין ראשי המפלגות הגדולות לקראת הבחירות לכנסת הבאה.,יונית ידועה בהגשתה הרהוטה והיא נתפסת כאמינה בסקרי דעת קהל.,,לצד תפקידה כמגישה באולפן החדשות, יונית ממשיכה לתפקד גם כעיתונאית בשטח, ומראיינת אישים מפורסמים. בעשור האחרון היא הספיקה לראיין שלושה נשיאים של ארה"ב: ברק אובמה , ג'ורג' בוש וביל קלינטון. את משדר הבחירות הקרובות תנחה יונית כפי שעשתה במהלך ארבעת מערכות הבחירות הקודמות. בשנת 2012 נבחרה על-ידי מעריב למגישת החדשות השניה הטובה ביותר. יונית נשואה ואמא לילד.,תמר איש שלום,מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 10. החלה להגיש בטלוויזיה עוד בילדותה. היתה כתבת לענייני משטרה בגלי צה"ל, ערכה את יומני הבוקר ושימשה גם ככתבת הכנסת. היא עזבה לבריטניה לטובת לימודיה ושם גם היתה כתבת לענייני חוץ בערוץ 2. כששבה, השתלבה בהגשת המהדורה בערוץ 10, תמר זכתה בפרס בני ברית על סידרת כתבות דקומנטריות שערכה על יהודי ארה"ב. היא נשואה לעיתונאי ועורך החדשות של ערוץ 10, נדב איל, אמא לשניים.,,איילה חסון,מגישת "היומן" ומנהלת החטיבה בערוץ הראשון, כתבת מדינית ומגישת תכנית רדיו "הכל דיבורים ברשת ב'.,אשת רדיו וטלויזיה, שימשה ככתבת לעניני פלילים של הערוץ הראשון והכתבת הפוליטית. איילה נחשבת לאחת הנשים החזקות והמשפיעות בתקשורת הישראלית. היא מובילה דעת קהל, חשפה פרשיות לאורך הקריירה שלה והביאה להתפוצצות פרשת "בר און - חברון". בעבר לקראת מערכת בחירות הגישה יחד עם בן כספית את התוכנית "ישראל בוחרת" בערוץ הראשון.,,חסון היא האישה הראשונה שקיבלה את "אות מלכת המדבר להעצמה נשית" אשר מוענק לנשים מובילות ופורצות דרך בחברה, במסגרת טיולי מסעות אתגריים. איילה נשואה למפיק הטלויזיה והסוכן שי נשר, ואם לבת ובן.,‏אסתי פלד,‏,אסתי פלד היא עורכת החדשות והאקטואליה של המהדורה המרכזית ברדיו קול חי. אסתי מעורה היטב בכל ההתרחשויות החדשותיות והחברתיות בהן עוסק הציבור החרדי. משלבת גישה נדירה לבתי גדולי ישראל ,יחד עם היכרות רחבה עם כל בכירי התקשורת הכללית, ומשכילה לתת במה לכל הסוגיות הבוערות והמעניינות את קהל המאזינים הייחודי של תחנת הרדיו הדתית-חרדית. אסתי נשואה לאברך ואם לחמישה ילדים, ומנהלת בית בעל אורח חיים וציביון חרדי אדוק.,‏סיון רהב מאיר,כתבת ומגישה בחדשות ערוןץ 2. סיון רהב החלה את דרכה העתונאית כבר כילדה בעיתוני הילדים. בגיל 17 יצא לאור סיפרה הראשון - "המדריך לעיתונאי הצעיר". בגיל 18 סיימה תואר ראשון במדעי המדינה והניהול באוניברסיטת תל- אביב. במהלך לימודיה חזרה בתשובה, והתגייסה לצה"ל לאחר שנת מכינה. שרתה בגלי צה"ל, ככתבת לענייני רווחה וקליטה, לענייני משפט ולענייני דתות. לאחר מכן, עם סיום שירותה הצבאי, מונתה לכתבת בערוץ 2 וכן למנחת מגזין האקטואליה היומי של הערוץ. סיון נשואה לעיתונאי והפובליציסט ידידיה מאיר, ומגישה לצידו בגל"צ תוכנית "סופשבוע זוגי" בכל שישי ב - 12, וכותבת את הטור השבועי "פרשות השבוע" בידיעות אחרונות המעניק פרשנות ייחודית לאקטואליה מתוך פרשת השבוע, לסיון חמישה ילדים.,,‏אילאיל שחר,הכתבת המדינית של גלי צה"ל. אילאיל שחר החלה את דרכה בתקשורת במקומון "כל הזמן" של מעריב בשנות ה-90, ולאחר מכן שימשה ככתבת חינוך וככתבת מדינית במעריב. בשנת 2006 עברה לגלי צה"ל, שם היא מונתה לתפקיד הכתבת המדינית. בנוסף משמשת כפרשנית בערוצים השונים, ומפרסמת טורי דיעה בבמות תקשורתיות שונות.,

לצד תפקידה כמגישה באולפן החדשות, יונית ממשיכה לתפקד גם כעיתונאית בשטח, ומראיינת אישים מפורסמים. בעשור האחרון היא הספיקה לראיין שלושה נשיאים של ארה"ב: ברק אובמה , ג'ורג' בוש וביל קלינטון. את משדר הבחירות הקרובות תנחה יונית כפי שעשתה במהלך ארבעת מערכות הבחירות הקודמות. בשנת 2012 נבחרה על-ידי מעריב למגישת החדשות השניה הטובה ביותר. יונית נשואה ואמא לילד.

תמר איש שלום

מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 10. החלה להגיש בטלוויזיה עוד בילדותה. היתה כתבת לענייני משטרה בגלי צה"ל, ערכה את יומני הבוקר ושימשה גם ככתבת הכנסת. היא עזבה לבריטניה לטובת לימודיה ושם גם היתה כתבת לענייני חוץ בערוץ 2. כששבה, השתלבה בהגשת המהדורה בערוץ 10, תמר זכתה בפרס בני ברית על סידרת כתבות דקומנטריות שערכה על יהודי ארה"ב. היא נשואה לעיתונאי ועורך החדשות של ערוץ 10, נדב איל, אמא לשניים.

איילה חסון

מגישת "היומן" ומנהלת החטיבה בערוץ הראשון, כתבת מדינית ומגישת תכנית רדיו "הכל דיבורים ברשת ב'.

אשת רדיו וטלויזיה, שימשה ככתבת לעניני פלילים של הערוץ הראשון והכתבת הפוליטית. איילה נחשבת לאחת הנשים החזקות והמשפיעות בתקשורת הישראלית. היא מובילה דעת קהל, חשפה פרשיות לאורך הקריירה שלה והביאה להתפוצצות פרשת "בר און - חברון". בעבר לקראת מערכת בחירות הגישה יחד עם בן כספית את התוכנית "ישראל בוחרת" בערוץ הראשון.

חסון היא האישה הראשונה שקיבלה את "אות מלכת המדבר להעצמה נשית" אשר מוענק לנשים מובילות ופורצות דרך בחברה, במסגרת טיולי מסעות אתגריים. איילה נשואה למפיק הטלויזיה והסוכן שי נשר, ואם לבת ובן.

‏אסתי פלד

‏

אסתי פלד היא עורכת החדשות והאקטואליה של המהדורה המרכזית ברדיו קול חי. אסתי מעורה היטב בכל ההתרחשויות החדשותיות והחברתיות בהן עוסק הציבור החרדי. משלבת גישה נדירה לבתי גדולי ישראל ,יחד עם היכרות רחבה עם כל בכירי התקשורת הכללית, ומשכילה לתת במה לכל הסוגיות הבוערות והמעניינות את קהל המאזינים הייחודי של תחנת הרדיו הדתית-חרדית. אסתי נשואה לאברך ואם לחמישה ילדים, ומנהלת בית בעל אורח חיים וציביון חרדי אדוק.

‏סיון רהב מאיר

כתבת ומגישה בחדשות ערוןץ 2. סיון רהב החלה את דרכה העתונאית כבר כילדה בעיתוני הילדים. בגיל 17 יצא לאור סיפרה הראשון - "המדריך לעיתונאי הצעיר". בגיל 18 סיימה תואר ראשון במדעי המדינה והניהול באוניברסיטת תל- אביב. במהלך לימודיה חזרה בתשובה, והתגייסה לצה"ל לאחר שנת מכינה. שרתה בגלי צה"ל, ככתבת לענייני רווחה וקליטה, לענייני משפט ולענייני דתות. לאחר מכן, עם סיום שירותה הצבאי, מונתה לכתבת בערוץ 2 וכן למנחת מגזין האקטואליה היומי של הערוץ. סיון נשואה לעיתונאי והפובליציסט ידידיה מאיר, ומגישה לצידו בגל"צ תוכנית "סופשבוע זוגי" בכל שישי ב - 12, וכותבת את הטור השבועי "פרשות השבוע" בידיעות אחרונות המעניק פרשנות ייחודית לאקטואליה מתוך פרשת השבוע, לסיון חמישה ילדים.

‏אילאיל שחר

הכתבת המדינית של גלי צה"ל. אילאיל שחר החלה את דרכה בתקשורת במקומון "כל הזמן" של מעריב בשנות ה-90, ולאחר מכן שימשה ככתבת חינוך וככתבת מדינית במעריב. בשנת 2006 עברה לגלי צה"ל, שם היא מונתה לתפקיד הכתבת המדינית. בנוסף משמשת כפרשנית בערוצים השונים, ומפרסמת טורי דיעה בבמות תקשורתיות שונות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית