האדמו"רית של גפני: שלי יחימוביץ

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני השתתף בוועדת הגז ברשות ח"כ שלי יחימוביץ. במהלך הדיון הוא התבקש לומר דברים ברורים ואף הכתיר את שלי יחימוביץ כאדמו"רית שלו לענייני הגז. (אקטואליה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
נושא הגז בעיצומו, ח"כ שלי יחימוביץ מכהנת כיו"ר הוועדה, בדיון השתתפו נציגים המתנגדים למדיניות 'הגז' של ביבי. יו"ר ועדת הכספים השתתף בועדה על אף היותו נציג הקואליציה.

ליו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני יש דעה אחידה ומתואמת עם המאבק שמובילים ראשי השמאל בנוגע למאבק על הגז.

גפני אף הפתיע בהתבטאות יוצאת דופן בא הכריז על האדמו"רית שלי ואמר: "בנושא של איכות הסביבה יש לי אדמו"ר בשם דב חנין, ובנושא הגז האדמו"רית שלי היא שלי יחימוביץ'".

ליו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני יש דעה אחידה ומתואמת עם המאבק שמובילים ראשי השמאל בנוגע למאבק על הגז.,גפני אף הפתיע בהתבטאות יוצאת דופן בא הכריז על האדמו"רית שלי ואמר: "בנושא של איכות הסביבה יש לי אדמו"ר בשם דב חנין, ובנושא הגז האדמו"רית שלי היא שלי יחימוביץ'".,,שלי הוכרזה כאדמו"רית, ולנו רק נותר להמתין בסבלנות ולצפות בהתפתחות עניין הגז, יכול להיות שהתואר החדש יסייע לה להביא את המיטב, ולפעול למען ביטול המונופלים והריכוזיות במשק ולגרום לביטול את ההסכמים מול החברות נובל אנרג'י ואיש העסקים יצחק תשובה.,בהצלחה לאדמו"רית שלי.
‏"לכנסת אולי אין מעמד משפטי אבל יש לה מעמד ציבורי, ואי אפשר להתעלם מהחובה לקיים דיון ציבורי בנושא" אמר גפני בוועדה.

שלי הוכרזה כאדמו"רית, ולנו רק נותר להמתין בסבלנות ולצפות בהתפתחות עניין הגז, יכול להיות שהתואר החדש יסייע לה להביא את המיטב, ולפעול למען ביטול המונופלים והריכוזיות במשק ולגרום לביטול את ההסכמים מול החברות נובל אנרג'י ואיש העסקים יצחק תשובה.

בהצלחה לאדמו"רית שלי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית