תלכו על זה – אל תזיעו על זה!

לכל אלו שמזיעים בכפות הרגליים, יש פתרון למניעת הזעה, כמהפעולות פשוטות יעזרו לכם להתגבר על התופעה ולהימנע מהעת יתר בכפות הרגליים (צרכנות)

מאמע | כיכר השבת |
גב' לימור אלפסי, מנהלת השיווק של חברת קרוקס&מור מדגישה כי לקראת הקיץ החברה מקפידה לייבא מגוון רחב של סנדלים ונעליים פתוחות, המותאמות למגזר הדתי-חרדי, לנעילה בעונה החמה.

שימו לב כי בנעילת נעליים וסנדלים המתאימים לעונת הקיץ, אתם מפחיתים סיכון להזעת יתר, לפטריות, בקטריות ועוד המובילות לבעיות עור ולבעיות בריאות שונות.

בחברת קרוקס&מור מעניקים לכם טיפים לבחירת נעלי קיץ וסנדלים ולשמירה על הרגליים מפני הזעת יתר.

- כשאתם רוכשים נעל, הקפידו שמידתהנעלתהיהנוחהשלאתלחץעלהרגל, על מנת לאפשר אוורור נאות וכן לא להגביל את מחזור כליהדם. הניעו את האצבעות בחופשיות בנעל החדשה ובדקו האם היא נוחה לכם.

- חשוב שתדעו כי במרבית דגמי קרוקס יש נקודות בולטות על מדרך הנעל המסייעות בהמרצת הדם בכף הרגל ולהרגשת נוחות לאורך כל שעות היום.

- קניתם בחנות קרוקס&מור? נפלא. המשיכו ליהנות ומי שחושש מפני הזעת יתר, מומלץ לו להשתמש בטלק רפואי לפיזור על הרגל, לפני גריבת הגרב.

- העדיפו לגרוב גרביים מסיבי כותנה ולא גרביים מסיבים סינטטיים.

- במהלך היום מומלץ להחליף נעליים. לחלוץ אותן, לצעוד על רצפה נקייה ולהחליף גרביים.

- רחיצת רגליים יומיומית ובימות הקיץ החמים בבוקר ובערב, תעזור לנטרל ריח רע, פטריות ובקטריות הצצות בעקבות הזעת יתר.

- השתמשו בתכשירים אנטיבקטריאליים המונעים התרבות בקטריות ופטריות.

- אחרי הרחצה ייבשו היטב את הרגליים, גם בין כפלי האצבעות, ורק אחר כך גרבו גרביים. הקפידו לשמור על כפות רגליים יבשות במיוחד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית