המייקאובר המטורף של הסבתא בת ה-80

הנכדה איפרה את סבתה, ליביה מולק בת ה-80, בשיטת 'קונטור' והתוצאה המטורפת שכבשה את הרשת - תדהים אתכם. צפו בתיעוד (יופי)

mame | כיכר השבת |
לא כל יום אנחנו פוגשים קשישה בת 80 פלוס שנראית יותר טוב מצעירה בת 30, אבל ליביה מולק, סבתא חביבה מקרואטיה, עשתה את הבלתי-ייאמן, בעזרתה של נכדתה, טיה פלגו - אמנית איפור שלקחה את בקשתה של סבתה לאפר אותה, צעד אחד קדימה.
,"החלטנו לצלם וידאו להראות ללקוחותיי כיצד אפילו סבתא מבוגרת יכולה להיראות רעננה וצעירה" אמרה טיה לקוסמופוליטן, "היא נהנית כשאני מאפרת אותה. היא אוהבת להרגיש יפה, צעירה ומעל הכל, היא הכי אוהבת את תשומת הלב והתגובות הנלהבות שהיא מקבלת. בדרך כלל, אנשים מבוגרים מרגישים בודדים, ואני לא רוצה שהיא תרגיש כך".,לוק קיצי ,"אי אפשר להראות פנים מושלמות, ללא קמטים, או שפתיים מלאות על העור של סבתי" הוסיפה פלגו, "אבל עם כמה טריקים, אפשר לשדרג המראה ולהעניק לאישה מבוגרת מראה רענן".,טיה איפרה את סבתה בלוק קיצי וקליל ותיעדה את התהליך בסרטון המדהים הבא:,
‏הסבתא והנכדה (צילום: מתוך האינסטגרם של טיה פלגו)

"החלטנו לצלם וידאו להראות ללקוחותיי כיצד אפילו סבתא מבוגרת יכולה להיראות רעננה וצעירה" אמרה טיה לקוסמופוליטן, "היא נהנית כשאני מאפרת אותה. היא אוהבת להרגיש יפה, צעירה ומעל הכל, היא הכי אוהבת את תשומת הלב והתגובות הנלהבות שהיא מקבלת. בדרך כלל, אנשים מבוגרים מרגישים בודדים, ואני לא רוצה שהיא תרגיש כך".

לוק קיצי

"אי אפשר להראות פנים מושלמות, ללא קמטים, או שפתיים מלאות על העור של סבתי" הוסיפה פלגו, "אבל עם כמה טריקים, אפשר לשדרג המראה ולהעניק לאישה מבוגרת מראה רענן".

טיה איפרה את סבתה בלוק קיצי וקליל ותיעדה את התהליך בסרטון המדהים הבא:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית