לעזוב את הבעל בשביל חופשת נשים? ברור שכן. אבל לא להרבה זמן

אנחנו קוראות על זה, חושבות על זה, ואפילו מעיזות מדי פעם לדבר על זה. ההתעצמות בחופשה לנשים בלבד היא מיוחדת. התקרבות בין אימהות לבנות, ואפילו חברות שלא התראו הרבה זמן. אם הם יכולים לנסוע לאומן – אנחנו לא יכולות יומיים לעצמנו?

מאמע בשיתוף טלחופש | כיכר השבת |
אכן, לפעמים אל מדברים על זה במגזר שלנו. האישה היא לב הבית ולב המשפחה. האמת? אנחנו גם נהנות מכל רגע. אבל לפעמים היה נחמד לחשוב על חופש. אבל לבד.

רגע, באמת עכשיו אמרנו את זה? נופש בלי הבעל? ומה יהיה על הילדים? אז כן. נופש לנשים כבר הופך להיות שם בבנות המגזר. תדמיינו: רק אתן והחברות מול נופים מרהיבים, יכולות לדבר על כל מה שצריך: מזוגיות ועד חינוך הילדים.

ומה עם התקרבות ייחודית בין אימהות לבנות? מתי עוד יהיה אפשר לשבת רק הנשים במשפחה ולשוחח באמת (בלי "מאזינים" גדולים וקטנים...) על הכול מכל וכל. אבל, לא רק ברכילות בריאה עסקינן.

חופשות לנשים משולבות לרוב בחיזוקים ומנוחה, ועם התעלות רוחנית יוצאת דופן וחוויה של פעם בחיים. שלאחריהם אנחנו חוזרות עוצמתיות ועם אנרגיות להמשך. רק אנחנו יודעות כמה קשה לשלב בין זוגיות, משפחה ועבודה, האחריות לטיפול הבית, סידורים, צריך להמשיך?

אנחנו מחזקות את החופשות לבחורים ולגברים, ואנחנו מביאות להם תמיד – אבל תמיד – את המנוחה שדרושה להם להמשך היום, החודש והשנה.

פשוט צריך למצוא את הרגע המיוחד לצאת רק אנחנו הבנות, ופעם אחת – אבל באמת רק הפעם הזו – שהבעל יטפל בילדים (ולא הסבתא, שהיא כמובן תבוא איתנו).

אז ליקטנו עבורכן את חופשות הנשים השוות ביותר החורף הזה מהדרין מן המהדרין, והאמת? הן פשוט יחממו לכן את הלב.

רגע, באמת עכשיו אמרנו את זה? נופש בלי הבעל? ומה יהיה על הילדים? אז כן. נופש לנשים כבר הופך להיות שם בבנות המגזר. תדמיינו: רק אתן והחברות מול נופים מרהיבים, יכולות לדבר על כל מה שצריך: מזוגיות ועד חינוך הילדים.,ומה עם התקרבות ייחודית בין אימהות לבנות? מתי עוד יהיה אפשר לשבת רק הנשים במשפחה ולשוחח באמת (בלי "מאזינים" גדולים וקטנים...) על הכול מכל וכל. אבל, לא רק ברכילות בריאה עסקינן.,חופשות לנשים משולבות לרוב בחיזוקים ומנוחה, ועם התעלות רוחנית יוצאת דופן וחוויה של פעם בחיים. שלאחריהם אנחנו חוזרות עוצמתיות ועם אנרגיות להמשך. רק אנחנו יודעות כמה קשה לשלב בין זוגיות, משפחה ועבודה, האחריות לטיפול הבית, סידורים, צריך להמשיך?,אנחנו מחזקות את החופשות לבחורים ולגברים, ואנחנו מביאות להם תמיד – אבל תמיד – את המנוחה שדרושה להם להמשך היום, החודש והשנה.,פשוט צריך למצוא את הרגע המיוחד לצאת רק אנחנו הבנות, ופעם אחת – אבל באמת רק הפעם הזו – שהבעל יטפל בילדים (ולא הסבתא, שהיא כמובן תבוא איתנו)
‏ נופש חלומי לנשים במלון הפאר קלב הוטל אילת | לחצי כאן מסלול מיוחד לנשים באגף הנפרד במלון שהוא פשוט נופש חלומי לנשים. מה תקבלו? תכנית עשירה של מופעים מרהיבים עם מיטב האמנים, בריכות מחוממות, ומגוון אטרקציות. במלון בית כנסת מפואר הכולל 200 מקומות ישיבה. האירוח הינו ע"ב חצי פנסיון כולל ארוחות עשירות ממיטב מעדני השף, קפה ועוגה ועוד פינוקים, בהשגחתו הצמודה של הרב רוטנברג שליט"א, מוצרים בד"ץ רובין והרב לנדא. חופשה מושלמת - יש רק אחת במלון דן פנורמה אילת | לחצי כאן המלון הוא הבחירה הטבעית לנופש מפנק לנשים, עם מרפסות המשקיפות על הלגונה הצפונית של אילת והרי אדום. בריכות מחוממות וכניסה חופשית לספא החדש. מה עוד תקבלו? שלל תכניות ואטרקציות, הרצאות ומופעי ערב מיוחדים. כמובן גם ארוחות ממיטב השפים של דן. מתחממים בחורף עם מלון קראון פלאז'ה אילת | לחצי כאן הנופש לנשים במלון המפואר מציע התפנקות אמתית במלון חמישה כוכבים: חדרים מרווחים, מיטות מפנקות ונופים מרהיבים. ומה הכי חשוב? ארוחות גורמה גלאט למהדרין עם משגיח צמוד. מה עוד תקבלו? מופעי ערב וסטנדאפ, הרצאות וחיזוקים מהרב יצחק פנגר והרב יצחק אלחנן פדידה, סרטים, סדנאות ואפילו התעמלות בריאותית בכל בוקר (למי שרוצה...) דילים מיוחדים לחופשת נשים במלון כנען ספא | לחצי כאן נופי הצפון נשקפים מכל עבר במלון היחידי בישראל שמציע לגוף ולנפש חופש אמתי. גם העיר העתיקה של צפת, הרי מירון, הגליל והכנרת. עם כל מה שצריך בספא: חמאם טורקי, ג'קוזי וסאונה. מלון הספא מציע פינוק יוקרתי ברמת אירוח של חמישה כוכבים, עם ארוחות גורמה עשירות. הבשרים בכשרות הרב לנדא ובד"ץ העדה החרדית עם אפשרות לבחירה. סדנאות, הרצאות ותכניות, בשיתוף הרב פנגר והרב עמנואל תהילה.]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית