הו, הקנאה: 8 עמדות איפור עוצרות נשימה

והן שייכות לנשים אמיתיות לגמרי. מרגיז? מאוד. מרשים? פי שניים. גלריה מלאת השראה שגם אם לא תהפכי את העמדה שלך לכזו, לפחות תלמדי כמה טריקים בארגון נכון (עיצוב)

מאמע | כיכר השבת |
כזה!
כחובבת יופי, שידת / עמדת האיפור שלך היא לא רק המקום בו את מתארגנת לעוד יום או ערב בחוץ, והיא הרבה יותר מסתם מקום ייעודי לתכשירי הטיפוח והאיפור שלך - היא השתקפות של הסגנון האישי שלך, לפחות בתיאוריה.

לפני שאת מנסה טרנד איפור או שיער חדש, יש מצב שתרצי לשקול לשדרג את שידת האיפור. התירוץ? פסח עוד רגע כאן ואפשר לתפוס עליו טרמפ, ומלבד ניקיון הכרחי, לתת טאצ' של שיק וסטייל למקום בו את מבלה לא מעט - ונהנית מזה.

למשל, ניתן לאחסן את המברשות בספלים שובבים, לפזר את התכשיטים בכלים מיוחדים ולהוסיף מדי פעם ואזת פרחים טריים, אף פעם לא יזיק.

הנה 8 עמדות איפור מלאות השראה שאולי יגרמו לך לשינוי המיוחל בשנה הקרובה:

לפני שאת מנסה טרנד איפור או שיער חדש, יש מצב שתרצי לשקול לשדרג את שידת האיפור. התירוץ? פסח עוד רגע כאן ואפשר לתפוס עליו טרמפ, ומלבד ניקיון הכרחי, לתת טאצ' של שיק וסטייל למקום בו את מבלה לא מעט - ונהנית מזה. ,למשל, ניתן לאחסן את המברשות בספלים שובבים, לפזר את התכשיטים בכלים מיוחדים ולהוסיף מדי פעם ואזת פרחים טריים, אף פעם לא יזיק.,הנה 8 עמדות איפור מלאות השראה שאולי יגרמו לך לשינוי המיוחל בשנה הקרובה:,,‏,interior4inspo, ,,malakhinterior,,‏,jemibox,,‏,gingersweettpie,,miss_aliicee,,‏andblowdrychicago,,nextlevelinteriors,,‏,heygirlitsruby
‏interior4inspomalakhinterior‏jemibox‏gingersweettpie

miss_aliicee

‏andblowdrychicago‏nextlevelinteriors‏heygirlitsruby]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית