חשש שגורם להתבוללות

צעיר ממודיעין עילית מואשם כי תקף ערבי בשוק מחנה יהודה

בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו של בן למשפחה חרדית ממודיעין עילית, החשוד בתקיפה אלימה של ערבי בשוק מחנה יהודה, מאחר וסבר כי הוא גורם למעשי התבוללות (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Ilia Torlin / Shutterstock)

בבית המשפט השלום בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד י. ו. (18) ממודיעין עילית, בגין תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני. בפרקליטות הודיעו כי יבקשו להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

מכתב האישום עולה, כי ביום שני שעבר צעד ערבי ליד שוק מחנה יהודה בירושלים, כשהצעיר ממודיעין עילית עבר לידו עם חבריו, שאל אותו אם יש לו סיגריה ונענה בשלילה.

בשלב זה החל הצעיר לחשוד כי הערבי גורם להתבוללות, ואף שזה מצידו הכחיש זאת מכל וכל, הצעיר - בן למשפחה חרדית - וחבריו שלפו סכין והחלו לעקוב אחריו.

הפגנת מחאה מול "חתונת התבוללות" (צילום ארכיון: צביקה גרוניך, כיכר השבת)

לאחר מכן הם הקיפו את הערבי, קיללו אותו והחלו לתקוף אותו בבעיטות ובאגרופים. "אסור לך יותר לעבוד בשוק", הם צעקו אלו. גם כשהערבי נפל על הרצפה, המשיך י.ו. לבעוט בו עד שעובר אורח שהגיע למקום הרחיק אותו. בעקבות המקרה סבל הערבי המותקף מכאבים בראשו, ברגליו בגבו ובבטנו.

מטעם פרקליטו של העצור, עו"ד עידן גמליאלי מהסנגוריה הציבורית, נמסר: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי עם נסיבות חיים קשות. הצעיר שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה מפורטת להשתלשלות האירועים. לטענתו הותקף על ידי המתלונן, לא החל את האירוע ולא פעל מתוך מניעה לאומני או גזעני. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר