הותר לפרסום

נתפסו מיידי האבנים על הזמר החרדי ומשפחתו

כוחות משטרה פשטו על בתי שני תושבי א-טור, בשנות ה-20, שיידו אבנים במוצאי שבת על משפחתו של הזמר אבי מילר, שירה באוויר וניצל • מילר ל'כיכר': "מודה למשטרה" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

הותר לפרסום: המשטרה עצרה אתמול (שני) את מיידי האבנים לעבר רכבה של משפחת הזמר החרדי אבי מילר, במוצאי שבת לפני שבוע וחצי. מילר, כזכור, פיזר נחלץ עם משפחתו בנס, לאחר שירה באוויר בקדחו האישי, כפי שתיאר בראיון ל"כיכר השבת".

מאז האירוע במוצאי השבת, בו משפחת מילר שנסעה בצומת א-טור עם רכבה ספגה ידוי אבנים, ניהלה המשטרה חקירה במטרה לאתר החשודים המעורבים באירוע, לאסוף ממצאים, ראיות ועדויות.

התיעוד הדרמטי מהאירוע (צילום: מתוך פייסבוק)

אתמול כאמור פשטו כוחות משטרה ומג"ב על בתיהם של שני תושבי א-טור בשנות ה-20 לחייהם, והובילו אותם לחקירה בתחנת שלם, שם הם נחקרו בחשד שיידו אבנים ונמלטו. לאחר מכן הם הובאו לבית המשפט לשם הארכת מעצרם.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת כל העת בפעילות מבצעית גלויה וסמויה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים לצד פריסת כוחות מוגברת, וזאת במטרה לשמור על ביטחונם של כלל תושבי העיר ומבקריה - בהם אלו הנעים לאורך צירי תנועה באגן העיר העתיקה".

אבי מילר אומר ל"כיכר השבת" בתגובה לידיעה: "קצין משטרה בכיר התקשר אלי עכשיו והודיע לי שהפורעים נעצרו".

"יש לי רק להודות למשטרת ישראל בכלל ולמשטרת מחוז ירושלים בפרט על עשייה ללא לאות למען התושבים, למען משפחתי ולמען כלל ישראל. שנזכה כולנו להישמע רק בטוב ולהיכתב לשנה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר