לצד אנשי הצבא

הרמז של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "השקט שלפני הסערה"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נועד בבית הלבן עם בכירי הצבא האמריקני. בתום הפגישה, אמר: "אתם יודעים את מה הרגע הזה מייצג? אולי זה השקט שלפני הסערה", ולא פירש (בעולם)

(צילום: הבית הלבן)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נועד הלילה (שישי) בבית הלבן עם בכירי הצבא האמריקני. בתום הפגישה, במהלך תמונה משותפת עם אנשי הצבא ונשותיהם, שחרר טראמפ רמז מסתורי וסירב להסבירו.

"אתם יודעים את מה הרגע הזה מייצג?", שאל טראמפ את העיתונאים במהלך צילום התמונה המשותפת והוסיף: "אולי זה השקט שלפני הסערה".

הכתבים תהו האם מדובר במסר לאיראן או לדעעש ואולי במסר לצפון קוריאה, אך טראמפ השיב: "יש לנו את אנשי הצבא הטובים ביותר בעולם בחדר הזה, והולך להיות לנו ערב נהדר".

כששב ונשאל לפשר דבריו על "השקט" ו"הסערה", ענה טראמפ: "אתם תגלו בקרוב".

בתוך כך, מדווח ה"וושינגטון פוסט" כי הנשיא טראמפ מתכוון להודיע כי הוא נסוג מהסכם הגרעין עם איראן ומעביר את ההחלטה לקונגרס.

בתום הפגישה עם מפקדי הצבא, אמר טראמפ כי "אסור לנו לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני. המשטר האיראני תומך בטרור ומייצא אלימות, שפיכות דמים וכאוס לרחבי המזרח התיכון. לכן אנחנו חייבים לשים קץ לתוקפנותה המתמשכת של איראן ולשאיפות הגרעיניות שלה. הם לא קיימו את רוח ההסכם".

טראמפ נשאל באשר להחלטתו האם לאשרר את ההסכם והשיב: "בקרוב מאוד תשמעו על איראן".

נשיא ארה"ב יצטרך לדווח לקונגרס עד ה-15 באוקטובר האם איראן עומדת בהתחייבויות של ההסכם והאם הוא מחשיב את ההסכם כחלק מהאינטרס הלאומי. במידה וידווח כי איראן לא עומדת בהתחייבויות יצטרף הקונגרס להחליט בתוך חודשיים על הצעדים הבאים בנושא האיראני.

בנאומו בעצרת האו"ם בחודש שעבר אמר נשיא ארה"ב כי הסכם הגרעין עם איראן הוא "בושה". לדבריו: "לא נאפשר למשטר הרצחני לבנות טילים. הכסף שמועבר אליהם הולך לארגוני טרור שפוגעים בישראלים חפים מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר