"לא ניתן לאיים או להפחיד"

נאור: "בית המשפט העליון היה חזק, עדיין חזק ויהיה חזק"

נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, אומרת לרגל פרישתה כי לא ניתן לאיים או להפחיד את בית המשפט העליון וכי הוא יישאר חזק. את מערכת היחסים עם השרה שקד הגדירה: "מצוינת" (משפט)

מרים נאור (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לקראת פרישתה, מחרתיים, אומרת נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, בראיון לביטאון לשכת עורכי הדין כי לא ניתן לאיים על בית המשפט העליון ולא ניתן להפחיד אותו וכי הוא יישאר חזק.

"בית המשפט העליון היה בית-משפט חזק, הוא עדיין חזק והוא יהיה חזק", אומרת הנשיאה נאור, "הוא בית-משפט שלא ניתן לאיים עליו ולא ניתן להפחיד אותו".

נאור התייחסה להתבטאויות "מיותרות" כלשונה של פוליטיקאים, נגד בית המשפט העליון וכן לניסיונות להשפיע על השופטים וטענה כי "הם לא השפיעו עלינו".

לדבריה, הניסיונות נכשלו כי "אין אופציה כזו של להיכנע לאיומים ולהשמצות, על כך אני מחנכת דורות של שופטים".

באשר ליחסיה עם שרת המשפטים איילת שקד, אומרת נאור כי המערכת ביניהם "מצוינת". לדבריה: "יש בינינו הידברות גם במהלך פגישות תכופות וגם באמצעות מסרונים שבמסגרתם אנו פותרות בעיות. לכל אחת מאיתנו יש את תפקידה במערכת, וכל אחת מאיתנו רוצה לשמור על המערכת".

נאור, כך לפי דבריה, חולמת להסתובב בשוק מחנה יהודה ללא מאבטחים. לאחר סיום הכהונה בת 38 שנה בבתי המשפט היא מתכוונת לכתוב שני ספרים, אחד על קביעת עובדות במשפט והשני ספר בלשי לילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר