בכניסה לירושלים

עובד בבית מלון גנב את האורחים דרך כרטיסי האשראי

באחד מבתי המלון המוכרים, בכניסה לירושלים, נהג אחד העובדים להעתיק במיומנות את פרטי כרטיסי האשראי של האורחים, ולבצע בהם לאחר מכן קניות בעשרות אלפי ש"ח (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

במשטרת ישראל התקבל לאחרונה דיווח מחברת אשראי, על חשד לחריגות בחיובים מכרטיסי אשראי של לקוחות, מקניות שבוצעו בירושלים.

בעקבות הדיווח, פתחו חוקרי ההונאה של משטרת ישראל בחקירה סמויה, תוך ביצוע מספר פעולות חקירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שאכן הביאו לאיתור זהותו של החשוד.

גם מקום עבודתו התגלה, וכפי שנודע ל"כיכר השבת", מדובר באחד מבתי המלון בכניסה לירושלים.

עם התקדמות החקירה הסמויה התברר, כי החשוד, עובד בקבלת האורחים בבית המלון, קיבל לידיו את כרטיסי האשראי של האורחים לשם ביצוע חיובים, ועל פי החשד הוא החזיק ברשותו מכשיר שיעול לקרוא את נתוני האשראי ולשמור אותם.

לאחר שהיה משיג את פרטי האשראי, הוא נהג להשתמש בהם בביצוע קניות שונות, על סך מצטבר של עשרות אלפי שקלים, בבתי עסק שונים. אמש הגיעו החוקרים אל בית המלון, שם איתרו את העובד החשוד, בן 26 תושב העיר, ובתחקור קצר אותר ונתפס המכשיר האלקטרוני שהוחבא על ידו בבית המלון.

החשוד הובא לחקירה במחלק ההונאה בירושלים בחשד להונאה בכרטיסי חיוב, במהלכה נקשר למיוחס לו. היום (רביעי) הוארך מעצרו בפני בית המשפט, עד ליום ראשון הקרוב.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "עם קבלת הדיווח אודות ההונאה והיקפה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה מאומצת שהובילה לאיתורו של החשוד במקום בו עובד ומשמש לו כפלטפורמה לביצוע עבירות ההונאה. המשטרה ממשיכה בחקירה למיצוי מלוא הדין עם החשוד. משטרת ישראל פועלת כבשגרה בשיתוף פעולה מלא עם חברות האשראי במטרה לאתר, לחקור ולעצור את פורעי החוק המרשים לעצמם לגנוב מאזרחים שומרי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר