תבעה את נתניהו

הח"כ חשף את המתלוננת החרדית - וספג נקמה

בתגובה לפרסום שמה של התובעת החרדית נגד שרה נתניהו על ידי ח"כ דודי אמסלם, פרסם יועץ התקשורת של עורכי דינה את מספר הטלפון שלו, וכינה אותו "איש עלוב ובזוי" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חשף את זהותה של התובעת החרדית. אילוסטרציה (צילום: אורי דוידוביץ ואלי סגל, ynet)

יועץ התקשורת אריק רוזנטל, המייצג את עורכי דינה של העובדת לשעבר של שרה נתניהו שתבעה אותה לאחרונה בגין התעללות, פרסם הבוקר (ראשון) את את מספר הטלפון של חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) וכינה אותו "איש עלוב ובזוי".

הוא עשה זאת, כפי שהסביר, לאחר שאמסלם חשף במכוון בראיון בשידור חי בגלי צה"ל את שמה של המתלוננת החרדית, ש.ר. "כמה קטן פוליטית אתה צריך להיות כדי שהפרסום שלך יבוא על גבה של צעירה חרדית, שבזכות פועלך כמחוקק נעלה, אנשים עלובים כמוך יתחילו להטריד אותה", כתב רוזנטל.

בתכנית 'בוקר טוב ישראל' אף האשים קודם לכן אמסלם את עורכי הדין שמייצגים את העובדת, כי המטרה שלהם היא לפגוע בראש הממשלה. לדבריו, "אם היא הייתה הבת שלי היו מפרסמים, יש פה מגמתיות, המשימה שלהם היא לפגוע בנתניהו. אם היו פוגעים באשתי זה היה פוגע בבטן הרכה שלי. היא תבעה על פחות מעשרה ימים, יש פה תעשייה שלמה סביב הנושא הזה. כל הסוגיה זו הכפשת ראש הממשלה, קרי הכפשת הליכוד".

פרקליטה של שרה נתניהו מנסה לגונן עליה (צילום: מתוך חדשות 2)

כזכור, אמש נחשפו הודעות הטקסט ששלחה ש.ר לאחותה בזמן שעבדה במעון ראש הממשלה, בהן היא מתארת את היחס הקשה כלפיה מצד רעייתו של ראש הממשלה: "אני גמורה, העבודה שם מוחקת את הגוף והבריאות. אני ממש מקווה שהשם יתן לי כוחות".

"יצאתי מהעבודה קודם, צריכה לחזור ב4. מיררה את חיי.!! הרגשתי שאני לא בן אנוש. מ8 וחצי בבוקר רוצה לאכול. אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום. סיוט סיוט סיוט, מזל שב-6 היא נכנסת לאיפור-שיער, נתבטל קצת!", היא כתבה בדיוק שבוע לאחר מכן.

בהמשך היא הוסיפה: "איזה כיף! אוכל שתייה - זה לא ברור מאליו! תודה להשם! יצאתי מהעבודה בשעה טובה, לא חיה לא מתה!".

ח"כ דודי אמסלם (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אחת מהודעות הטקסט ששלחה העובדת בזמן אמת (צילום מסך, מתוך ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר