"מסכנה שלי"

נחשף: ההתכתבות בין עובדות מעון ראש הממשלה

לא רק שירה רבן סבלה בעת עבודתה במעון ראש הממשלה אלא גם נ"ק, עובדת במעון, שהתכתבה עם שירה והעידה בפניה כי התעללו בה בעבודה אך נשארה לאחר לחצים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שרה נתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לא רק שירה רבן סבלה בעת עבודתה במעון ראש הממשלה בירושלים אלא גם נ"ק, עובדת נוספת במעון, שהתכתבה עם שירה והעידה בפניה כי התעללו בה בעבודה אך נשארה לאחר לחצים.

הדברים הללו נחשפו אמש (שני) בהתכתבות סמסים שניהלו נ"ק ושירה רבן. לפי הדיווח של גיא פלג בערוץ 2, ב-8 באוקטובר, לאחר שסיימה את יום העבודה ושבוע לאחר שרבן עזבה את מעון רה"מ, כתב נ"ק לשירה: "מותשת מאמי רבתי עם כולם שם והלכתי. באתי הביתה גמורה חולה ועל הפנים. 100 שח לשעה לא שווה את מה שעוברים שם עם החולת נפש הזאת".

רבן השיבה לנ"ק וכתבה: "ואי ואי ואי מסכנה שלי הלב שלי איתך! הלכת באמצע היום עבודה?".

נ"ק: "הלוואי; בשש שיחררה אותי; חג אלק".

שירה רבן: "הודעת להם באופן רשמי ששבועיים את לא שם?"

נ"ק: "אמר לי לסגנן לו מכתב פיטורין וסיבה ואז לצלם לו בווצאפ ואפי (אפי אזולאי, אב הבית במעון. ק"ר) אמר לי מה את נורמלית מה את כותבת ליעקב (יעקב קדוש, מנהל העבודה מטעם חברת הניקיון והשמירה "מוריה". ק"ר) שמתעללים בך מה את רצינית".

נ"ק, תוארה בכתב התביעה שהגישה שירה רבן כ"שפחה השנייה". ביום ראשון נחשף בערוץ 2 כי יועץ התקשורת של שירה רבן, אריק רוזנטל, פנה במוצאי שבת לנ"ק והציע לה עבודה במשרדו.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "אחרי שנחשפה הקנוניה של חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות' והיחצ"ן שלהם לגייס עובדת במעון רה"מ, הם מנסים לטשטש את עקבותיהם ולהסיט את תשומת הלב מהשיטות הבזויות והפסולות שלהם. חשיפת התכתובות האישיות הן ניסיון חסר גבולות להלך אימים על עובדת שהיא עדה. הציבור כבר הבין שזהו קמפיין מתוזמן כחלק ממסע ההכפשה נגד משפחת נתניהו".

מטעמה של נ"ק נמסר בתגובה באמצעות מקורבי נתניהו: "העובדת נ' שלחה את הסמס הזה, וכן סמסים נוספים דומים לעובדת ש', לאחר שזיהתה שיש בעייתיות רבה בהתנהלותה של העובדת ש' - והמטרה של סמסים אלו ושל השימוש במונח שהוא סלנג היו לעודד את ש' לעזוב את עבודתה במעון ראש הממשלה".

(צילום: מתוך ynet)
(צילום: מתוך ynet)
(צילום: מתוך ynet)
(צילום: מתוך ynet)
(צילום: מתוך ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר