מזל טוב

מילא את תאריכי הלידה של שמונת ילדיו וזכה ב-8 מיליון

הזוכה בפרס הראשון בלוטו, בן 62 מהצפון, אמר כי הוא ואשתו אינם זקוקים לדבר וכי החלוקה תהיה קלה - מיליון לכל ילד. ומי גרפה את הפרס השני? (חדשות, בארץ)

זכיין של מפעל הפיס. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASh90)

תושב הצפון בן 62 מילא טופס לוטו במספרים הקבועים אותם הוא ממלא כבר שלוש שנים, וזכה בפרס הראשון בלוטו. המספרים אותם מילא הם תאריכי ימי ההולדת של שמונת ילדיו, שבאופן מעניין מספר זה היה גם סכום הזכייה - 8 מיליון ש"ח.

הזוכה המאושר שהגיע למשרדי מפעל הפיס כדי לקבל את הפרס הנחשק סיפר כי מהרגע שידע כי זכה בפרס הראשון שמר על קור רוח ולא השתגע: "ביקשתי מהמנהל בוקר חופשי כדי ללכת לסידורים במרכז הארץ. הוא אישר לי ולאחר מכן חזרתי למפעל ליום עבודה רגיל". כשחלק את סוד הזכייה עם אשתו הם החליטו יחד: "מיליון לכל ילד. אני ואשתי לא צריכים דבר".

מסתבר שזאת לא הפעם הראשונה בה הילדים מביאים לאבא את המזל הטוב. לדבריו, גם לפני עשור בעת שמשפחתו מנתה שישה ילדים, גרף סכום של 300 אלף שקלים לאחר שמילא את תאריכי הלידה של ילדיו.

חוץ מהזוכה הראשון, התייצבה במשרדי מפעל הפיס גם בת 80 מקריית־אונו, סבתא ל־8 נכדים, שקטפה את הפרס השני בלוטו בסך 4 מיליון שקלים. הסבתא המאושרת סיפרה כי הייתה בדרכה למתנ"ס המקומי לשמוע הרצאה והחליטה לרכוש כרטיס הגרלה בסך 29 שקלים. עם הפרס היא תעזור לנכדיה לרכוש דירה ולממן לימודים באוניברסיטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר