מחווה זוגית

לאחר יומיים נפתרה חידת הכיתוב המסתורי

כיתוב מסתורי שנחרש בשדה באוקספורדשייר שבבריטניה עורר את סקרנות השוטרים שצילמו אותו מהאוויר ופרסמו את התמונה, רק יומיים לאחר מכן נפתרה התעלומה (אל תפספסו)

הכיתוב המסתורי (צילום: מתוך טוויטר של שירות המשטרה האווירי הבריטי)

מסר מקורי, מושקע ומשעשע של בעל לאשתו עורר תעלומה שהעסיקה את משטרת אנגליה וכן גולשים רבים ברשתות החברתיות: צילום אווירי מהמסוק המשטרתי של שדה במחוז אוקספורדשייר חשף כתובת ענק שנחרשה במקום ואייתה את השם "סו" (SUE x), ובמשך יומיים ניסו השוטרים להבין מי היא אותה אישה מסתורית ומה פשר הכיתוב.

התמונה פורסמה בחשבון הטוויטר של שירות האוויר הלאומי של המשטרה (בנסון NPAS). הגולשים התבקשו להפיץ ולפרסם את הציוץ בניסיון להגיע לרבים ככל האפשר, ואולי מי מהם יסייע למצוא אותה ואכן התמונה שותפה על ידי יותר מ-650 חשבונות טוויטר.

לאחר יומיים של ניחושים נפתרה התעלומה: מוראי גרהאם, חקלאי מהאזור, חרש את שמה של אשתו במטרה להתנצל בפניה על כך שהוא ממורמר ועצבני לאחרונה. הוא תכנן שבנו הטייס ינציח את הכיתוב וייתן את זה לאשתו אך המסוק המשטרתי הקדים אותו.

בראיון לרדיו BBC באוקספורד הוא אמר: "אני לא באמת רוטן וזקן כפי שלפעמים אני נראה. לכולם יש עליות וירידות, אז חשבתי לעשות לה מחווה וזאת הדרך שבחרתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר