תיק 3000

המשטרה תדרוש לגבות עדות מנתניהו בפרשת הצוללות

על פי ההערכות והרמיזות של אנשי המשטרה, הם ידרשו לגבות עדות מנתניהו הפעם בתיק הצוללות לאור עדויותיהם האחרונות של מקורביו עו"ד שמרון ועו"ד מולכו (חדשותף בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

במשטרה החלו לרמוז כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ייאלץ למסור עדות בקרוב גם בפרשת הצוללות (תיק 3000), כך דווח ב"ידיעות אחרונות".

אף שבצוות החקירה מאמינים כי בפרשת 1000 למעשה סיימו את החקירה לאחר החקירה האחרונה בסוף השבוע, הם צפויים להיפגש עם נתניהו לפחות עוד פעם אחת בשבועות הקרובים כדי להשלים פרטים אחרונים.

בחדשות 2 דיווחו אמש כי במהלך חקירתו ביום חמישי לא הצליח נתניהו להפריך את כל החשדות נגדו בפרשת טובות ההנאה.

דווקא בפרשת הצוללות - שבה הבהיר עד עתה היועץ המשפטי לממשלה כי נתניהו אינו חשוד כלל, חושבים החוקרים שלא יהיה מנוס מלערב את נתניהו. נכון לעכשיו עדיין לא הגישו במשטרה בקשה ליועמ"ש בעניין זה, אבל ההערכות הן כי השוטרים ידרשו לגבות ממנו עדות לאור ההתפתחויות האחרונות בחקירותיהם של מקורביו, עו"ד דוד שמרון ועו"ד יצחק מולכו. "יש כמה שאלות שאנחנו חייבים לברר בפרשה הזאת", אמרו לתקשורת גורמים במערכת אכיפת החוק.

העובדה שמולכו, ששימש שליחו המדיני של נתניהו, חשוד בניגוד עניינים כיוון שלכאורה קידם את עסקת הצוללות בגרמניה הובילה את החוקרים לרצות לברר עם ראש הממשלה לאילו מטרות בדיוק נשלח מולכו לחו"ל. מולכו הכחיש את החשדות נגדו.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר אמש: "אין קשר בין האמת לבין מבול ההדלפות המגמתיות והכוזבות. חוזרים ואומרים בביטחון: לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר