איש העסקים עזרא דר רכש את השליטה של חברת ננו טבע טכנולוגיות

לצורך גיוס כספים להמשך המחקר ופיתוח פנו ד"ר אור ואייל חכימיאן, מייסדי החברה, לעזרא דר המשמש כיועץ עסקי לחברות. כשדר הבין את הפוטנציאל של החברה ובחן חלק מהמוצרים על סביבתו הקרובה, עבר מכיסא היועץ למשקיע בעצמו וארגן קבוצת משקיעים סביבו ויחד רכשו את השליטה בחברה (כלכלה)

אסף מגידו | כיכר השבת |
עזרא דר. (צילום: יחצ)

חברת ננו-טבע נוסדה על ידי ד"ר אור בן עוזיאל ואייל חכימיאן לצורך פיתוח תוספי מזון על ידי מיצוי צמחי מרפא בטכנולוגיה ייחודית שפותחה על ידי הכימאית והפיזיקאית אביטל חלט.

הקבוצה הזאת הגיעה ליכולת טכנולוגית בה בודדו את החומרים הפעילים והיעילים של צמחי המרפא שעברו מחקרים קליניים ובכך השפעתם על גוף האדם גדלו באופן משמעותי וחד.

בדרך זו פיתחו 14 מוצרים לפתרון בבעיות סוכר, פוריות, לחץ דם, כולסטרול, עיכול, אונות, טפילי מעיים וכד'.

לצורך גיוס כספים להמשך המחקר ופיתוח פנו ד"ר אור ואייל חכימיאן לעזרא דר המשמש כיועץ עסקי לחברות. כשדר הבין את הפוטנציאל של החברה ובחן חלק מהמוצרים על סביבתו הקרובה, עבר מכיסא היועץ למשקיע בעצמו וארגן קבוצת משקיעים סביבו ויחד רכשו את השליטה בחברה תוך השקעה של מיליונים במוצרי החברה, מיתוגה, פיתוחה, בניית תכניות עתידיות, מחקרים פנימיים, קשירת קשר עם מטפלים.

לאחר מחקר ראשוני פנימי ותוצאותיו נפגשה החברה עם פרופ' איתמר רז ופרופ' חוליו וינשטיין מ- DMC המומחים למחלת ובעיית הסוכרת בישראל. הצדדים הסכימו לבצע מחקר ראשוני חיצוני אצל מטופלי DMC שעתיד להתחיל בינואר 2018.

לצד הבדיקות בבעיית הסוכרת, מבצעת החברה בדיקות פנימיות למוצרים נוספים והתוצאות בהחלט מעודדות ומייצרות מקום לאופטימיות למאות אלפי אנשים בארץ ומאות מיליונים בעולם.

כחלק מתהליך פיתוח מוצרי ננו-טבע בוחנת החברה הקמת מרכזי טיפולים ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר