פיתוח ישראלי

בקרוב שליטה על מטוסי נייר דרך הפלאפונים החכמים

איך ייראו הכיתות כשהפיתוח הזה יעמוד למכירה אנחנו לא יודעים, אבל בטוח שמשעמם זה לא יהיה כשכל נייר פשוט מסוגל להפוך למטוס שמגיע למהירות של 25 קמ"ש (דיגיטל)

(צילום: צילום מסך מיוטיוב / PowerUp Toys)

פעם לייצר מטוס שיטוס טוב הייתה מלאכה מורכבת, ואנחנו מדברים על מטוסי נייר. האמונה התפלה היתה גורמת לנו להרעיף על המטוס רגע לפני השיגור כמויות של אוויר חם שאולי יגרום לו לשהות באוויר עוד שבריר שניה, אך כעת גם מטוס נייר פחות מהונדס יוכל להישאר באוויר זמן רב ואף להישלט על ידי הסמארטפון של בעליו

חברת PowerUp Toys הישראלית המציאה מכשיר המאפשר לשלוט במטוסי נייר מהטלפון החכם. כל מה שצריך זה לצרף לנייר כמה מכשירים זעירים כגו' בלוטות' והנייר הפשוט שלך, יהפך לנשלט כזה שיאפשר לך לשחק איתו באוויר ולבצע טריקים ותרגילי אווירובוטיקה שונים.

המטוסים האלה רציניים למדי. המהירות המירבית אליה יוכלו להגיע היא 25 קמ"ש. חברת הצעצועים הודיעה כי הגרסה היקרה יותר תהיה עם מצלמה.

בהודעה לעיתונות שהוציאה החברה נכתב כי "החברה השיקה את הפטנט הטכנולוגי מתוך שאיפה ייחודית: לשלב בין מטוסי נייר מתוצרת בית עם טכנולוגיה, ובכך ללכת מעבר לאפשרויות שמגבילות את דמיונם של ילדים והורים".

החברה, שנוסדה על ידי שי גויטיין, גייסה יותר מ -1 מיליון דולר בקיקסטרטאר בתהליך שהחל לפני 12 שנים.

המטוסים כבר יעמדו למכירה בחנויות בעוד מספר חודשים במחיר של 45 דולר. מטוסי נייר רגילים, כמובן, ממשיכים להיות חופשיים וכמעט בחינם, רק תזהרו לקחת מהדף האמצעי במחברת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר