מירושלים ייצא חילול?

הנציגים החרדים והחילונים יתכנסו יחד לשבת גיבוש

בפעם הראשונה, נקבעו ימי הגיבוש לחברי עיריית ירושלים, לשבת. תכניות הפנאי לנציגים יתפרסו על פני מספר ימים, באזור הצפון, במרכזם - שבת במלון בצפת העתיקה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום ארכיון: שלומי כהן)

במכתב שנשלח לחברי עיריית ירושלים, הם נודעו כי בסוף השבוע הקרוב הם ייצאו לימי גיבוש, "השתלמות שנתית", ביחד עם בני משפחתם, שיערכו הפעם בצפון הארץ.

הגיבוש לחברים יתקיים בפעם הראשונה גם בשבת, אותה הם יבלו במלון בעיר העתיקה, וגורם חרדי בעירייה אומר ל"כיכר השבת", כי יש יותר מטעם לפגם בעובדה זו, מאחר והגיבוש עם הנציגים החילונים ובני משפחותיהם, גם בעיצומה של שבת קודש, עלול לגרור מצידם התנהגות הכרוכה בחילול שבת - גם אם באופן פרטני ולא מאורגן.

"היה מוצלח בהרבה, וללא כל חשש, אם ימי הגיבוש לא היו כוללים גם את שבת. כך נעשה בכל השנים הקודמות, וחבל שהפעם זה השתנה", הוא אומר.

הגיבוש יחל כאמור כבר ביום שישי, במושבה ראש פינה, משם הם ימשיכו לסיור באזור הר דוב - שם ישמיעו להם מפקדים בצה"ל סקירה ביטחונית.

לאחר מכן יסעו החברים, חרדים וחילונים כאחד, להעביר את השבת בפנסיון מלא במלון רות רימונים, שם הם ישמעו "הרצאות מרתקות", בין היתר מבני הזוג ידידיה וסיוון מאיר.

ביום ראשון, באותו מלון, ישתתפו חברי העירייה ב"סדנת אתיקה", עם מרצים מהשורה הראשונה. "השתתפותכם נדרשת", נאמר במכתב לנציגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר