פשיטה בחולון

עשרות כלבלבים הוחזקו בדירה, בתת תנאים

עשרות כלבים גזעיים מסוג שיצו, צ'יוואווה ופומרניין, נתפסו בתוך בית מגורים, במחסן ובחצר בעיר חולון, בפשיטה שערכו העירייה ומשרד החקלאות במקום. בעל המקום ייחקר (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכלבלבים המסכנים (צילומים: המחלקה הווטרינרית, עיריית חולון / ynet)

בפשיטה של משרד החקלאות, המחלקה הווטרינרית בעיריית חולון והמשטרה, נתפסו עשרות כלבים גזעיים, ששוויים נאמד באלפי שקלים, שהוחזקו בתוך כלובים בבית פרטי.

נמצאו עשרות כלבים, בוגרים וצעירים, שהוחזקו בתוך כלובים ללא אוכל. חלק מהכלובים היו בתוך מחסן שעמד בחצר הבית וחלקם הוצבו בחדרים חשוכים. מדובר בכלבים גזעיים מסוג שיצו, צ'יוואווה ופומרניין.

על פי החשד, הם נמכרו לכל המרבה במחיר, מכיוון ששוויים בשוק מוערך באלפי שקלים. כעת, עם פרסום המקרה, התקשרו תושבים רבים למוקד העירוני וביקשו לאמץ את הגורים הללו.

כל הכלבים נלקחו להסגר במחלקה הווטרינרית של עיריית חולון, ובעל הבית בו הם הוחזקו כך, זומן לחקירה במשרדי יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות.

תצפיות שערכו אנשי יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות ואנשי המחלקה הווטרינרית בעיריית חולון, הן שהובילו לפשיטה המדוברת, בה אף אותרו מספר הכלבים כשהם בתת תנאים.

ד"ר ויקטור חדד, הווטרינר העירוני של עיריית חולון, סיפר כי מאז הבוקר הוצף המוקד העירוני בבקשות של תושבי העיר לאמץ את הכלבים, אך לדבריו, "הכלבים שהחרמנו לא ניתנים לאימוץ עד שההליך המשפטי יסתיים, יש מספיק כלבים לא גזעיים בעיר שמחכים לאימוץ".

"היו כלבים שהוחזקו בכלובים קטנים מאוד, בחושך ובלי מזון ומים. החרמנו חלק מהכלבים שהוחזקו מטעמים של צער בעלי חיים וכן כאלו שהיו ללא חיסונים וללא שבב. מדובר בכלבים שמחירם יכול לנוע בסכומים שבין 8-12 אלף שקלים", הוסיף ד"ר חדד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר