במשך רבע שעה

רחפן השבית את נתב"ג למשך רבע שעה

מחשש לתאונה קטלנית עצרה רשות שדות התעופה את הנחיתות וההמראות לרבע שעה בשל רחפן שחדר לשטח האווירי של נמל התעופה. חקירה נפתחה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מיני דרמה בנמל התעופה בן גוריון: רחפן שחדר הלילה (רביעי) סמוך לחצות לשטח האוויר של נתב"ג גרם לסגירת השדה לנחיתות והמראות למשך רבע שעה מחשש לתאונה קטלנית.

מדוברות רשות שדות התעופה מסבירים כי תופעת הרחפנים במרחב האווירי של נמל התעופה מהווה סכנה למטוסים ולבטיחות התנועה האווירית.

מיד עם זיהוי הרחפן נעשה מאמץ על ידי המשטרה וצוותי הביטחון לאתר את מפעיל הרחפן. הודעה הועברה לחוקר הראשי במשרד התחבורה ולרשות התעופה האזרחית.

על פי החוק, הפעלת רחפן על ידי בעל עסק לצרכי העסק, או בתשלום עבור אחרים, חייבת להיעשות על ידי מטיס עם רישיון, הרשום תחת חברה בעלת "רישיון מפעיל" מרשות התעופה האזרחית (רת"א). בנוסף, כלי הטיס צריך להיות רשום ברשות התעופה האזרחית תחת חברה בעלת "רישיון מפעיל". הפעלת כלים פרטיים מותרת אך יש הגבלות על משקל הכלי, גובה הטיסה שלו וכמובן שטחים אסורים בטיסה דוגמת השטח האווירי של נתב"ג.

אתמול בהלויית הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל הודיע המשטרה כי תאסור הטסת רחפנים לצורך צילום ככל הנראה מחשש להתנגשות ולהתרסקות הכלים על ציבור ההמונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר