לראשונה בארץ

מטוסי הפנדה של החברה הסינית בישראל • צפו

החברה שהתחילה לפעול בישראל רק בשנת 2016 מציינת בימים אלו את הנוסע ה-100,000 שמשתמש בשירותי החברה בקו ישראל- סין ולכבוד זה החליטה להטיס את אחד משלושת מטוסיה המיוחדים (מעניין)

(צילום: היינאן איירליינס)

ענקית התעופה הסינית היינאן איירליינס שבאפריל 2016 רשמה את הפעם הראשונה שלה בישראל, ציינה היום (רביעי) פרק היסטורי נוסף בתולדותיה. החברה הסיע היום את הנוסע המאה אלף שלה בטיסות בין סין לישראל השנה, וזאת לאחר שבחודש ספטמבר השנה נחת כאן לראשונה מטוס שפתח את קו תל אביב ושנגחאי.

המאורע גרם למנהלי החברה לרצות ולחגוג אותו באופן מקורי ובחברה החליטו לשלוח לישראל את אחד משלושת מטוסי הדגל של החברה, מטוס הדרימליינדר בואינג 787-900 שעטוף כולו באיורים מסרט אנימציה על דב פנדה.

בסין נחשב דב הפנדה לסוג של סמל לאומי ובעזרתו נתפסת המעצמה הסינית כידידותית, וגם החברה הסינית מנסה להיתפס ככזאת.

המטוס השני (צילום: היינאן איירליינס)

כיום מפעילה החברה שלוש טיסות שבועיות ישירות לבייג'ינג ובנוסף שלוש טיסות שבועיות ישירות לשנגחאי. החברה בוחנת אפשרות של הגדלת הפעילות שלה בישראל ושוקלת הפעלת קווי טיסה נוספים בין סין לתל אביב ועל פי ההערכות תכריז החברה על קו חדש במהלך שנת 2019.

היינאן איירליינס היא חברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין, ומהווה חלק מקבוצת האחזקות HNA. היינאן איירליינס מחזיקה בצי של כ-177 מטוסים וטסה ל-70 יעדים בתוך סין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר