עשרת הדברות השבועיות: מה עם חוק הספינג'?

וגם: לאריאל שרפר יש הצעה לעונש הולם לאיראן והמדינות שיצביעו נגד החלטתו של דונלד טראמפ להכיר בירושלים. 10 דברות בשבוע (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

רה"מ נתניהו טוען ש-80% מהמלצות המשטרה נזרקות לפח. המשטרה עדיין מחפשת בפח את העבירה שתמליץ לעם להחליף את נתניהו...

2

חברים באופוזיציה ו-"חבר לשעבר" של נתניהו יעלון תקפו אותו על דברי הביקורת על המשטרה והבטיחו לשמור על שלטון החוק. עכשיו הם רק צריכים להבין איך לקנות מספיק קולות בלי להיתפס...

3

בעקבות המשבר החמור בטבע - ישראל פתחה מכרז לחברה בינלאומית חדשה. התנאי העיקרי הוא יכולת "שלא כדרך הטבע" להקדים תרופה למכה.

4

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס הודיע שהוא דוחה את הביקור בישראל. האמת שבהרבה דברים שקשורים לישראל - ובמיוחד העברת השגרירות לירושלים - גם נשיא ארצות הברית דוחה...

5

שגרירת ארצות הברית באו"ם היילי הודיעה שתרשום את שמות המדינות שיצביעו נגד אמריקה באו"ם ושצריך להעניש את אירן. הצעה: שהיילי תכריח את רוחני לרשום מאתיים פעם באנגלית את שמות המדינות שהצביעו נגד ארצות הברית ותכשיל אותו בפסיכימטרי...

6

ח"כ מקלב זכה במקום הראשון בנוכחות בכנסת במושב החורף הנוכחי. בכולל של מקלב עדיין מחכים להסברים על היעדרויות בלתי מוסברות בימי שני ורביעי.

7

השר דרעי הכריז השבוע באושר ששבעה אחוזים מהמשרות הציבוריות יועדו למגזר החרדי. משרד הבינוי והשיכון הודיע על קריסה במרכזייה הטלפונית להרשמה למשרות בוועדות לתכנון ובניה.

8

ראש עירית טמרה שרף את תמונת הנשיא טראמפ במחאה על הכרתו בירושלים כבירת ישראל. מה הפלא? לראש העיר טמרה קוראים סוהיל דיאב - והוא יודע שטראמפ לא יהיה מסוגל לבטא את השם שלו נכון כדי לגנות אותו!

9

הנשיא טראמפ היה מאושר מכך שהצליח לבטא את שמו של הרב סולובייצ'יק שהדליק נרות חנוכה בטקס בבית הלבן ואמר שזה נס. חבל רק שנשיאי ארצות הברית לדורותיהם (כולל טראמפ) - לא יודעים באיזה תאריך היה נס חנוכה!

10

הדבר שהכי היה חסר לנו בחנוכה השנה: "חוק הספינג'"- שר הבריאות (לשעבר) ליצמן מעביר הצעת חוק לפיה מותר לאכול רק סופגנייה אחת שתספיק לשמונה ימים...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר