הפגנות מוצ"ש

הליכוד: הסתה לרצח נתניהו בהפגנה בת"א

במהלך הפגנת השמאל בת"א, מפגין הניף דמות 'גיליוטינה' - כלי המשמש לעריפת ראשים, ובליכוד אמרו כי מדובר בהסתה לרצח ראש הממשלה: "חצו את כל הקווים האדומים" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפגנות השמאל, הערב (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

ערב של הפגנות: אלפים הפגינו הערב (מוצ"ש) בשדרות רוטשילד בתל אביב כנגד "השחיתות השלטונית". במקביל, מאות הגיעו ל"עצרת הימין" ב'כיכר ציון' בירושלים "בעד שלטון החוק". במהלך ההפגנה בת"א מפגין הציג גיליוטינה - כלי המשמש לעריפת ראשים, ובליכוד אמרו כי מדובר בהסתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בליכוד אמרו הערב: "הגיליוטינה הערב ברוטשילד היא הסתה לרצח ראש הממשלה נתניהו, בצד קריאות גנאי נגד הציונות. הפגנת השמאל ברוטשילד חצתה את כל הקווים האדומים". השר נפתלי בנט אמר: "ההפגנות כשלעצמן - לגיטימיות, אבל את הטירוף הזה צריך לעצור לפני שיהיה מאוחר מדי".

אלדד יניב, ממארגני המחאה ברוטשילד, הגיב: "היו בהפגנה עשרות אלפי ישראלים פטריוטים עם דגלי ישראל. כשמסבים את תשומת ליבנו לשלט אידיוטי אנחנו אומרים: זה שלט אדיוטי. ואם היינו רואים אותו היינו שוברים אותו. ולא צועדים אחריו כמו ביבי ברעננה".

במהלך 'הפגנת הימין' בירושלים, אותה ארגן ד"ר יועז הנדל, נאם שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון ואמר: "כאשר נלחמנו, נפצענו ואיבדנו חיילים, בני משפחה, לא שאלנו, וגם אויבינו לא שאלו אם אנחנו ימין, שמאל או מאיזו עדה אנחנו. אחדות כזו דרושה לא רק בצה"ל ולא רק במלחמה, אך לצערנו אינטרס פוליטי לזמן קצר הביא לפילוג. מנהיגות צריכה לאחד ולא לפלג. איך פוליטיקאים הופכים את טוהר המידות לנושא של ימין או שמאל? צריך לדרוש ממנהיגנו דוגמה אישית. מנסיוני דוגמה אישית היא תנאי לאמון זה ואני מזהיר שכשאמון זה מתערער, הביטחון המדיני מתערער".

יעלון הוסיף: "כבר שאלו אותי יותר מפעם מה מדיר שינה מעייני וציפו שאגיד "הפצצה האיראנית", ואני עניתי "השחיתות" שמכרסמת בחברה, פוגעת בשוויון ההזדמנויות. על חשבון הבריאות", הוסיף יעלון. "השחיתות גורמת לתחושת אי צדק אצל האזרח. זו סכנה גדולה יותר מהאיום האיראני, חיזבאללה, חמאס או דעאש".

יועז הנדל אמר בנאומו: "אני כאן לא נגד נתניהו שיש לו יתרונות עצומים וניסיון אדיר. אני כאן בעד מדינת ישראל. אפשר לספר מה שרוצים על האינטרסים שלי ועל הקומבינות והשמאלנים הדמיונים שגרמו למתנגדים לפחד מהעצרת הזאת, ולי לקרוא לכם לבוא לכאן. אני פה כי כך חינכו אותי. לא באיזה תנועת שמאל אלא בציונות הדתית, בתערובת שבה יש ז'בוטנסקי ומוסר של הרב קוק. ארץ ישראל ואמונה בצדקת הדרך ובכך שאנחנו אור לגויים. בצבא של כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר